به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهرداد گودرزوندچگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین) صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و روز ارتش، گفت: دستیابی داشمندان ایرانی به غنی‌سازی ۶۰ درصدی در کوتاه‌ترین زمان را باید بر ملت بزرگ و شهید ایران اسلامی تبریک گفت، امروز حقانیت ملت بزرگ ایران اسلامی باعدم پذیرش شرایط تحمیلی و سیاست‌های نابخردانه و دیکتاتوری دولت و دستگاه ظالمانه آمریکا و ایادی آن بر همه آزادگان و آزادی‌خواهان جهان به اثبات رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شکی نیست که ناتوانی دولت آمریکا و اسرائیل با کارهای تروریستی گره خورده است، ادامه داد: ترورهای مقاطع مختلف در ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون نشان از ضعف و ناتوانی در ارائه منطق و استدلال در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است، در کدامین مکتب و منطق ترور به رسمیت شناخته شده است.

وی، ادامه داد: غیر از دولت آمریکا و اسرائیل و ایادی آن‌ها که خود رسما به ترور قهرمانان و اسطوره‌های ملی ایران همچون حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته‌ای اعتراف می‌کنند، ترور در دکترین کدام کشور وجود دارد.

گودرزوند چگینی، گفت: خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای یک کشور به منزله جنگ جهانی است، اگر دولت و ملت ایران صبوری به خرج می‌‎دهند به معنی‌عدم پاسخ به این جنایت نیست، دامنه و روند این اقدامات یقینا از صبر و حوصله ملت ایران اسلامی خارج است و لازم است کشورهای دنیا و آزادی‌خواهان جهان پاسخی در حد وشان دولت آمریکا و اسرائیل غاصب بدهند تا شاید تجربه‌ای باشد که دیگر جرات جسارت به کشورهای مستعد را نداشته باشد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص دولت گذشته آمریکا که «نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگ می‌شود» به اثبات رسیده است، امیدواریم دولتمردان ایران عزیز رهنمودهای هوشمندانه مقالم معظم رهبری را در زمینه رفع کامل تحریم‌ها را به عنوان مهم‌ترین استراتژی در این مقطع مورد توجه جدی قرار دهند و تاکید بر منابع داخلی سرلوحه اداره امور کشور قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم کشور، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در پیش است، امیدواریم با حضور یکپارچه در تعیین سرنوشت خود برای آینده کشور نقش آفرینی کنید.

وی در خصوص مسائل حوزه انتخابیه خود، ادامه داد: از وزیر جهاد کشاورزی در خواست داریم طرح ۴۶۵ هکتاری علی آباد منجیل را تعیین تکلیف کند، ملخ مراکشی در شهرهای لوشان، منجیل و بخش‎‌های خورگام و عمارلو خسارت بسیار سنگینی به مزارع و زندگی وارد کرده است، در خواست دارم امکانات و تجهیزات به میزان کافی در منطقه تدارک دیده شود.

گودرزوند چگینی، ادامه داد: آنتن‌دهی تلفن همراه در حوزه‌های شهری و روستایی شهرستان رودبار وضعیت بسیار بدی دارد و در این زمینه چندین بار نامه نگاری و حضورا اطلاع‌رسانی کرده‌ایم، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست داریم رسیدگی لازم انجام شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، اضافه کرد: جاده ترانزیتی لوشان به امام زاده هاشم که محل عبور و مرور کامیون‌های سنگین و مردم منطقه است امروز با تراکتور نیز قابل تردد نیست، در خواست داریم دستور دهید مشکل این جاده ۶۵ کیلومتری با روکش آسفالت برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: از وزیر نیرو درخواست داریم دیوارچینی رودخانه سفید رود که هرساله به دلیل نداشتن حفاظ ایمنی ده‌ها نفر در آن غرق می‌شود را مورد توجه قرار دهد، ضمن تسلیت به خانواده دو نفر از عزیزان غرق شده در این رودخانه باید اعلام کنم که اجساد آن‌ها تا کنون پیدا نشده است.