حلقه محاصره کرونا در رودبار تنگ تر میشود؛

ظرفیت بیمارستان های شهرستان رودبار تکمیل شده است!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 17 آوریل 2021 | 09:53 ق.ظ
ظرفیت بیمارستان های شهرستان رودبار تکمیل شده است! ۵۷۰ بیمار کرونایی شهرستان رودبار در هفته سوم فروردین به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار در خصوص شیوع ویروس کرونا در این شهرستان هشدار داد و گفت : شیوع بیماری کووید۱۹ در شهرستان رودبار به طرز نگران کننده ای در حال افزایش هست به نحویکه که از […]

۵۷۰ بیمار کرونایی شهرستان رودبار در هفته سوم فروردین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار در خصوص شیوع ویروس کرونا در این شهرستان هشدار داد و گفت :
شیوع بیماری کووید۱۹ در شهرستان رودبار به طرز نگران کننده ای در حال افزایش هست به نحویکه که از ۷۴ بیمار در هفته اخر اسفند ۹۹ به ۵۷۰ بیمار در هفته سوم فروردین رسیده ایم.

دکتر سید مرتضی حسینی اظهار کرد:

ظرفیت بستری در بیمارستان های شهرستان تکمیل شده است و هیچ جای استان و کشور ظرفیت کافی برای بستری وجود ندارد.

 

 

 

وی درخصوص نوع جهش یافته کووید 19 توضیح داد:

بیماری کرونایی که در ایران شیوع پیدا کرده از نوع انگلیسی بوده که ۷ برابر نوع قبلی قابلیت سرایت دارد این بدین معنی هست که تمامی افرادی که با فرد بیمار در تماس باشند مبتلا خواهند شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار ضمن درخواست عدم حضور در دورهمی‌ها، مراسم عروسی و عزا،  رستوران ها و هرگونه مکان های تجمعی، گفت:

در مغازه ها باید فاصله اجتماعی را کاملا رعایت کرد به نحویکه در هر ۴ متر مربع یک نفر حضور داشته باشد. یعنی در مغازه ۲۰ مترمربعی تنها ۵ نفر می توانند، حضور داشته باشند.

دکتر حسینی خاطرنشان کرد:

رستوران ها، شیرینی فروشی ها فقط می توانند بصورت بیرون بر فعالیت داشته باشند. ماسک زدن از انتقال بیماری به دیگران جلوگیری می کند و نباید فراموش شود.

وی در پایان تاکید کرد:

به خاطر داشته باشیم بیش از نیمی از مبتلایان هیچ علامتی ندارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار