در جلسه ستاد امتحانات خرداد آموزش و پرورش شهرستان رودبار مطرح شد:

امتحانات نهایی رشته های نظری و پیش دانشگاهی به صورت حضوری برگزار خواهد شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 13 آوریل 2021 | 11:19 ق.ظ
امتحانات نهایی رشته های نظری و پیش دانشگاهی به صورت حضوری برگزار خواهد شد صبح امروز سه شنبه، نخستین جلسه ستاد امتحانات خرداد ۱۴۰۰ آموزش و پرورش شهرستان رودبار برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار با اشاره به شرایط خاص جامعه در مقابله با ویروس کرونا، مهمترین مسئله در برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری را سلامت دانش آموزان عنوان […]
صبح امروز سه شنبه، نخستین جلسه ستاد امتحانات خرداد ۱۴۰۰ آموزش و پرورش شهرستان رودبار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار با اشاره به شرایط خاص جامعه در مقابله با ویروس کرونا، مهمترین مسئله در برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری را سلامت دانش آموزان عنوان کرد و افزود: در حوزه های امتحانی در سال های گذشته امنیت و سلامت برگزاری امتحانات اهمیت ویژه ای داشت اما امسال در کنار این مسئله، موضوعی که دارای اولویت بیشتری است سلامت دانش آموزان می باشد و باید تمهیداتی اندیشیده شود که مسائل بهداشتی حوزه های امتحانی رعایت شود.

“باقری اسکلکی” در خصوص تعیین تکلیف امتحانات نهایی تصریح کرد: امسال امتحانات نهایی در رشته های نظری (ریاضی و فیزیک -علوم تجربی- علوم انسانی) و پیش دانشگاهی در صورت صدور مجوز ستاد ملی کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
وی افزود: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان امسال امتحانات نهایی در هشت حوزه ی جداگانه در چهار شهر برگزار خواهد شد؛
تدارک هشت حوزه امتحانی به منظور محدود کردن تعداد دانش آموزان و پایین آوردن آوردن ریسک ابتلا به ویروس کرونا در محل امتحانات است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در خصوص زمان برگزاری امتحانات نهایی اذعان داشت: تاریخی دقیقی برای شروع امتحانات هنوز اعلام نشده است و این مورد متعاقبا اعلام می گردد.

گفتنی است، زمان ثبت نام آزمون طرح جامع پایه ششم و نهم از ۲۰ فروردین لغایت ۱۵ اردیبهشت می باشد، که داوطلبین با داشتن مدارک شناسایی و آخرین مدرک تحصیلی به واحد سنجش مراجعه کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار