شهردار لوشان:

تخریب اموال عمومی هزینه های گزافی به شهرداری لوشان تحمیل می کند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 8 آوریل 2021 | 10:29 ق.ظ
تخریب اموال عمومی هزینه های گزافی به شهرداری لوشان تحمیل می کند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شهردار شهر آفتاب گفت: امکانات خریداری و نصب شده در جهت تامین رفاه حال شهروندان صورت پذیرفته و باید با امانتداری مطلوب از آنها نگهداری شود اما متاسفانه اینگونه اموال به راحتی توسط برخی افراد از بین می‌روند و خسارت‌های هنگفتی به بدنه شهرداری وارد می‌آید. مهندس خرسندی اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شهردار شهر آفتاب گفت: امکانات خریداری و نصب شده در جهت تامین رفاه حال شهروندان صورت پذیرفته و باید با امانتداری مطلوب از آنها نگهداری شود اما متاسفانه اینگونه اموال به راحتی توسط برخی افراد از بین می‌روند و خسارت‌های هنگفتی به بدنه شهرداری وارد می‌آید.

مهندس خرسندی اظهار کرد: افرادی ناشناس به اشکال مختلف دست به تخریب اموال عمومی و تأسیسات شهرداری زده‌اند که این امر هزینه های بسیاری را به مدیریت شهری تحمیل می کند.

وی افزود: متأسفانه عده ای بی توجه به اینکه این اموال متعلق به خودشان و عموم شهروندان است و از عوارض پرداختی آنان خریداری می شود، آسیب می رسانند که نمونه آن می توان به تخریب ست های ورزشی و مجموعه بازی کودکان، سرویس های بهداشتی، تخریب سطل های زباله، شکستن چراغهای روشنایی، علائم راهنمایی و رانندگی، نیمکت ها و تخریب فضای سبز نام برد که همه اینها برای رفاه حال شهروندان عزیز تهیه شده است.

شهردار لوشان ضمن بیان اینکه تخریب تجهیزات شهری حیف و میل بیت‌المال محسوب می‌شود؛ گفت:

کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی کنند، مجرم هستند و قانون برای آنها مجازات‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.

مهندس خرسندی تصریح کرد: زیبایی شهر موضوعی بسیار مهم است که علاوه بر اقدامات شهرداری نیازمند همکاری مردم است و شهروندان می‌توانند با تعاملی که با شهرداری دارند به زیباسازی هرچه بهتر شهر کمک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتباراتی که برای خرید تاسیسات و تجهیزات شهری پرداخت می‌شود، از محل پرداخت عوارض خود مردم تامین می‌شود، این تجهیزات متعلق به خود مردم است و آنها باید در نگهداری اموالشان دقت و اهتمام بیشتری داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار