رئیس اداره اوقاف رودبار خبر داد:

برگزاری مجالس ترحیم در مزارستان ها و بقاع متبرکه رودبار ممنوع است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 آوریل 2021 | 16:11 ب.ظ
برگزاری مجالس ترحیم در مزارستان ها و بقاع متبرکه رودبار ممنوع است خانواده های بیشتری را داغدار نکنیم/ درب مزارستانهای شهرستان پنج شنبه ها و جمعه ها بسته می شود حجت الاسلام والمسلمین حمید رهبرشاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار گفت: با توجه به وضعیت نگران کننده کرونا و ابتلای تعداد زیادی از مردم شهرستان رودبار به این ویروس برگزاری هرگونه مراسم از جمله […]

خانواده های بیشتری را داغدار نکنیم/ درب مزارستانهای شهرستان پنج شنبه ها و جمعه ها بسته می شود

حجت الاسلام والمسلمین حمید رهبرشاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار گفت:
با توجه به وضعیت نگران کننده کرونا و ابتلای تعداد زیادی از مردم شهرستان رودبار به این ویروس برگزاری هرگونه مراسم از جمله ترحیم در مزارستانها و بقاع متبرکه شهرستان رودبار ممنوع است.

وی ضمن ابراز همدردی با مصیبت دیده گان و همه کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند، اظهار کرد: غم از دست دادن عزیزان سنگین است اما برپایی مراسم های عزاداری در این شرایط خانواده های بیشتری را داغدار می کند.

رئیس اوقاف رودبار با بیان اینکه با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا کلیه مزارستانهای شهرستان رودبار روز پنج شنبه ها و جمعه ها تعطیل خواهد بود، از مردم فهیم شهرستان رودبار بویژه شهر لوشان خواست از حضور و برگزاری مراسم ترحیم در امامزاده حمزه و سایر مزارستانها خودداری نمایند.

وی ادامه داد: وضعیت کرونایی لوشان نگران کننده است و از مردم می خواهیم به امامزاده حمزه (ع) و سایر بقاع متبرکه مراجعه نکنند.

حجت الاسلام رهبرشاد، با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا گفت: کسانی که به قانون بی توجه اند و جان مردم را در شرایط کرونایی به خطر می اندازند با هماهنگی صورت گرفته به دادستانی معرفی می شوند/زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار