طبق اعلام جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان؛

هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 مارس 2021 | 12:18 ب.ظ
هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان گفت: بر اساس مصوبات شصت‌ودومین جلسه ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا جهت کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا هرگونه دورهمی و تجمع در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز گیلان در روز طبیعت ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمود قاسم‌نژاد اظهار […]
جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان گفت: بر اساس مصوبات شصت‌ودومین جلسه ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا جهت کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا هرگونه دورهمی و تجمع در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز گیلان در روز طبیعت ممنوع است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمود قاسم‌نژاد اظهار کرد: بر اساس مصوبات شصت‌ودومین جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا و همچنین مصوبات جلسات این ستاد در استان جهت کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا هرگونه دورهمی و تجمع در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز گیلان در روز طبیعت ممنوع است. 

جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان افزود: به همین خاطر شهرداری‌ها با هماهنگی و تعامل نیروی انتظامی و صدا و سیما نسبت به اطلاع رسانی و نظارت شدید بر بوستان‌ها و فضای سبز اقدام کنند.

وی گفت: محدودیت ترافیکی همچنان از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد برقرار است و برای روز طبیعت محدودیت ترافیکی هم در نظر گرفته شده‌ است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار