فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

کشف 2 کیلو تریاک در شهرستان رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 مارس 2021 | 07:20 ق.ظ
کشف 2 کیلو تریاک در شهرستان رودبار سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از مسافر یک دستگاه خودرو سمند در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از مسافر یک دستگاه خودرو سمند در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمیدرضا […]

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از مسافر یک دستگاه خودرو سمند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از مسافر یک دستگاه خودرو سمند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری سمند که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از وسایل همراه مسافر خودرو مورد نظر خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۳۵ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه باید لزوم توجه به برنامه‌ریزی در حوزه مبارزه با موادمخدر را یک اصل بدانیم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار