گیلان در بین استان هایی که بیشترین طلاق را دارند…!!

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: شنبه 26 می 2018 | 16:48 ب.ظ
گیلان در بین استان هایی که بیشترین طلاق را دارند…!! درفک خبر ⭕️ گیلان در بین استان هایی که بیشترین #طلاق را دارند…! 🗣 مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: ♦️ میزان عمومی طلاق به ازای هر هزار نفر 2.2 است.اما آنچه مهم بوده این است که در مورد آمار طلاق از بزرگ نمایی باید پرهیز کنیم چرا که […]

درفک خبر

⭕️ گیلان در بین استان هایی که بیشترین #طلاق را دارند…!

🗣 مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت:

♦️ میزان عمومی طلاق به ازای هر هزار نفر 2.2 است.اما آنچه مهم بوده این است که در مورد آمار طلاق از بزرگ نمایی باید پرهیز کنیم چرا که مؤلفه های زیادی در روند افزایشی این واقعه موثر است.

🗣 محمد باقر عباسی گفت:

♦️ آمار دقیق میزان طلاق و ازدواج ، تولد و مرگ ثبت شده طی یک سال گذشته ، در نیمه اول خرداد ماه به همراه جرئیات آن اعلام میشود.

🗣 عباسی گفت:

♦️ با توجه به الکترونیکی شدن ثبت داده ها از سال گذشته، دوران گذر را طی میکنیم.بنابراین به سرعت نمیتوانیم در پایان هر فصل آمار به دست آمده از 4 واقعه حیاتی طلاق ، ازدواج ، تولد و مرگ را اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد:

♦️ از طرفی آمار فصلی و مقطعی بازتاب منطقی و اجتماعی ندارد و داده ها قیاس پذیری خود را از دست میدهند.

🗣 مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت:

♦️ در مورد طلاق هم مانند ازدواج اگر صرفا بخواهیم تعداد رویداد ثبت شده را محاسبه و روند سال های اخیر را مقایسه کنیم شاهد روند افزایشی خواهیم بود. اما نباید از این موضوع غافل شد که فراوانی طلاق به تبع افزایش خانواده ها در کشور، خود به خود روندی صعودی خواهد داشت. به عنوان مثال از ابتدا دهه 90 میزان عمومی طلاق در کشور با شیب ملایم افزایش داشته است.

🗣 عباسی گفت:

♦️ حال اینکه این روند ،شتاب درستی دارد یا نه نیازمند تحلیل های اجتماعی است.درخصوص طلاق میتوان به برخی مولفه ها دیگر از جمله میانگین عمر ازدواج در زمان طلاق یا میانگین سن زوجین طلاق توجه کرد چرا که طبیعی است در سالهای باقی مانده از عمر آنان اهمیت دارد.

🗣 این مقام مسئول در ادامه گفت:

♦️ میانگین سن مردان در آخرین یافته های موجود در طلاق های ثبت شده 36,5 سال است و در زنان 31,6 است و با طور کلی 176 هزار 924 نفر در یکسال گذشته گرفته اند.

🗣 محمد باقر عباسی در پایان اظهار کرد:

♦️ استان های تهران ، کرمانشاه ، کردستان ، قم و #گیلان بیشترین آمار طلاق و استان های سیستان و بلوچستان ، چهارمحال و بختیاری ، ایلام ،خراسان جنوبی و هرمزگان کمترین میزان طلاق ثبت شده را در یکسال گذشته داشته اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار