فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

خانم قاچاقچی در رودبار به دام قانون افتاد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 فوریه 2021 | 13:46 ب.ظ
خانم قاچاقچی در رودبار به دام قانون افتاد فرمانده انتظامي رودبار گفت: يك كيلو و 200 گرم موادمخدر از يك قاچاقچي خانم در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي، با اشاره به اينكه بسياري از جرايم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي نشات گرفته از مصرف موادمخدر است اظهار داشت: در اين راستا مبارزه با […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: يك كيلو و 200 گرم موادمخدر از يك قاچاقچي خانم در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي، با اشاره به اينكه بسياري از جرايم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي نشات گرفته از مصرف موادمخدر است اظهار داشت: در اين راستا مبارزه با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد.
وي در ادامه گفت: يك دستگاه خودرو پژو 405 كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، توسط ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار براي بررسي متوقف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف يك كيلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع ترياك در بازرسي از وسايل همراه مسافر خانم خودرو مورد نظر خبر داد و افزود: در اين رابطه متهم 37 ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي در پايان با اعلام اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي و با بكارگيري تمام امكانات براي برقراري نظم و امنيت تلاش مي‌كند خاطرنشان كرد: مركز فوريت‌هاي پليسي 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار