مدیر جهاد کشاورزی رودبار خبر داد:

از ابتدای سال تاکنون ۱۰ مورد قلع و قمع بناهایی غیر مجاز با استناد با همراهی نیروی انتظامی صورت گرفته است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 فوریه 2021 | 05:55 ق.ظ
از ابتدای سال تاکنون ۱۰ مورد قلع و قمع بناهایی غیر مجاز با استناد با همراهی نیروی انتظامی صورت گرفته است مدیر جهادکشاورزی شهرستان رودبار گفت: نیروی انتظامی همراه و پشتیبان جهاد کشاورزی در امر توسعه این بخش است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سروش ابراهیمی در جلسه تعامل نیروی انتظامی شهرستان و جهاد کشاورزی به همکاری خوب نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی در امر مبارزه با قاچاق کود شیمیایی و تغییر کاربری اراضی […]

مدیر جهادکشاورزی شهرستان رودبار گفت: نیروی انتظامی همراه و پشتیبان جهاد کشاورزی در امر توسعه این بخش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سروش ابراهیمی در جلسه تعامل نیروی انتظامی شهرستان و جهاد کشاورزی به همکاری خوب نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی در امر مبارزه با قاچاق کود شیمیایی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی اشاره داشته، وبه تعامل این مدیریت‌جهت گسترش همکاری ها تاکید کرد.

این مسئول افزود:با همکاری نیروی انتظامی امسال پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در شهرستان رودبار سرعت بیشتری به خود گرفته است و در همین رابطه تاکنون ۱۰۰ دستگاه تراکتور پلاک گذاری شده است.

سروش ابراهیمی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ مورد قلع و قمع بناهایی غیر مجاز با استناد به احکام صادره با همراهی نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی افزود : مشارکت و تعامل نیروی انتظامی در کمک به تامین امنیت در همه حوزه ها از جمله امنیت غذایی ضروری بوده و بیانگر نقش این نهاد در حفظ ثبات و آرامش جامعه است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار