در دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با مدیرکل راه آهن شمال ۲ مطرح شد:

وجود راه آهن در استان گیلان یک نعمت است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 فوریه 2021 | 15:10 ب.ظ
وجود راه آهن در استان گیلان یک نعمت است در دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با مدیرکل راه آهن شمال ۲ مطرح شد؛ توسعه فعالیت رسانه ای راه آهن به نفع استان گیلان است کریم خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با مدیرکل راه آهن شمال ۲ به منظور ارزیابی روند انعکاس اخبار و به روز بودن اخبار راه آهن و لزوم به […]

در دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با مدیرکل راه آهن شمال ۲ مطرح شد؛

توسعه فعالیت رسانه ای راه آهن به نفع استان گیلان است

کریم خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با مدیرکل راه آهن شمال ۲ به منظور ارزیابی روند انعکاس اخبار و به روز بودن اخبار راه آهن و لزوم به کارگیری شیوه های مختلف رسانه ای و نقش رسانه در راستای توسعه پایدار منطقه دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ غلامحسین ولدی در این نشست ضمن تاکید بر نقش رسانه در راستای توسعه اقتصادی اظهار داشت: عظمت پروژه راه آهن رشت_ قزوین را افرادی درک می کنند که از نزدیک این پروژه را دیدند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل ریلی انقلابی در استان گیلان رخ داده است، افزود: بخشی از مصالح مورد نیاز پروژه راه آهن رشت _ کاسپین توسط ناوگان حمل و نقل ریلی تامین می شود.

وی بیان کرد: فضای مناسبی را برای تخلیه مصالح و مواد اولیه شرکت های تولیدی و صنایع مختلف اختصاص دادیم تا روند تولید را تسهیل کنیم.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: ایمنی و امنیت، آسایش سفر، کاهش میزان سوانح و ترافیک جاده‌ای، کاهش آلاینده های زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف سوخت بخشی از مزایای حمل و نقل ریلی محسوب می شود.

وی ضمن اشاره به اقدامات اثربخش این اداره کل در زمینه فرهنگ سازی، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته تقریبا در بازه زمانی سه ماهه گذشته هیچ برخوردی با احشام رها در مسیر ریلی استان گیلان نداشتیم.

کریم خورسندی در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات اداره کل راه آهن شمال ۲ در زمینه فعالیت های رسانه ای و تعامل با رسانه های استان، اظهار کرد: در زمینه معرفی ظرفیت ها، انعکاس خدمات که منجر به توسعه شود رسانه های استان پای کار هستند.

وی افزود: در اوضاع اقتصادی فعلی با وجود تحریم های ظالمانه پیشرفت پروژه راه آهن رشت_ کاسپین و اهتمام ویژه دولت بالاخص ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر تکمیل این پروژه تا پایان دولت، بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل خانه مطبوعات ضمن اشاره به کاهش خطرات حمل کالا و جابه جایی مسافر توسط راه آهن و مزیت های این شیوه حمل و نقل، یادآور شد: وجود راه آهن در استان گیلان یک نعمت است و باید برای توسعه اقتصادی استان به آن اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

خورسندی تاکید کرد: راه اندازی مبادی اطلاع رسانی اداره کل راه آهن شمال ۲ و تعامل دفتر روابط عمومی این اداره کل با رسانه ها و مطبوعات ملی و استانی در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی اخبار منتشره راه آهن شمال ۲ و همچنین توسعه برندینگ راه آهن در استان گیلان مثمرثمر واقع شده است.

در پایان این نشست مدیرعامل خانه مطبوعات استان بابت اهتمام مدیرکل راه آهن شمال ۲ و مجموعه روابط عمومی این اداره کل نسبت به انعکاس دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه حمل و نقل ریلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، سند چشم انداز برنامه ششم توسعه و همچنین نقش رسانه در روند توسعه پایدار از مدیرکل راه آهن شمال ۲ تقدیر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار