واکنش شهردار جیرنده به اظهار رئیس شورای این شهر:

اظهارات رئیس شورای شهر جیرنده کذب محض است!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 20 فوریه 2021 | 09:20 ق.ظ
اظهارات رئیس شورای شهر جیرنده کذب محض است! احمدپور در این گفت و گو اظهار داشت: خوشبختانه در طی چند سال خدمت صادقانه‌ام تلاش کرده‌ام تا خادم راستین مردم، نظام و رهبری باشم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بهرام احمدپور شهردار جیرنده در گفتگو با سایه اظهار داشت: خوشبختانه در طی چند سال خدمت صادقانه‌ام تلاش کرده‌ام تا خادم راستین مردم، […]

احمدپور در این گفت و گو اظهار داشت: خوشبختانه در طی چند سال خدمت صادقانه‌ام تلاش کرده‌ام تا خادم راستین مردم، نظام و رهبری باشم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ بهرام احمدپور شهردار جیرنده در گفتگو با سایه اظهار داشت: خوشبختانه در طی چند سال خدمت صادقانه‌ام تلاش کرده‌ام تا خادم راستین مردم، نظام و رهبری باشم.

وی ادامه داد: تاکنون ۱ ریال تخلف در شهرداری نداشته‌ام و گفته‌های رئیس شورا کذب محض است و قطعا هدف رئیس شورا فقط تخریب شخص بنده بوده و هیچ مستندی دال بر اینکه خلافی از سوی شهرداری صورت گرفته باشد وجود ندارد.

احمدپور افزود: متن و گفته‌هایی که از ایشان در فضای مجازی منتشر شده‌اند بی‌تردید گروهی مدیریت می‌شود و ایشان تنها ابزاری برای منتشر شدن این مطالب کذب هستند.

احمدپور ادامه داد: نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط ایشان بدون ارائه مدارک و مستندات حتما پیگیری خواهد شد.

شهردار جیرنده افزود: تا زمانی که خلافی از سوی شهرداری به اثبات نرسیده است چگونه به خود اجازه می‌دهند در فضای مجازی نشر اکاذیب کند. زیرا با اسناد و مدارکی که به سازمان بازرسی استانداری ارسال شده هیچگونه گزارش تخلف از شهرداری مشاهده نشده است.

وی افزود: شهرداری که تاکنون هیچ بدهکاری ندارد، تمامی حق و حقوق پرسنل به موقع پرداخت کرده و از شهرداری‌های نمونه استان است و با کمترین امکانات در حال خدمت‌رسانی به مردم است چگونه می‌توان به صورت مغرضانه خلافکار نامید! از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود تا در راستای در راستای رسالت کاری خود تا وقتی که خلافی از شهرداری برای آن‌ها محرز نشده مطالب کذب، نکنند.

وی اظهار داشت: چطور وقتی که حتی یک فاکتور ۱۰ هزار تومانی هم تخلف در اسناد شهرداری وجود ندارد. شهردار توسط این عضو شورای شهر مورد اتهام قرار می‌گیرد!؟

احمدپور بیان داشت: در طی هشت ماه ریاست شورا، با توجه به اینکه اکنون موعد تصویب بودجه شهرداری است، چرا این خانم تاکنون در هیچ جلسه‌ای شرکت نداشته است؟ چرا به فکر عمران و آبادانی شهر نیستند؟ ایشان حتی در این شهر ساکن هم نیستند و از رشت رفت و آمد می‌کنند و کاملا واضح است که به صورت مغرضانه عملکرد صادقانه بنده را زیر سوال می‌برند. اگر امروز برادر بنده فرماندار آبیک قزوین است با کدام استناد می‌گویند که از رانت برادرم استفاده کرده‌ام. مگر بنده با امضای خود ایشان انتخاب و مورد تایید استانداری قرار نگرفته ام؟! واقعاً گفته‌های ایشان کذب است و جای تاسف دارد.

وی افزود: اشاعه تخلفات منوط بر اثبات آن و اثبات جرم می‌باشد و حتی انتشار اسناد اداری در فضایی مجازی که به کرات از جانب ایشان به عنوان رییس شورا و نماینده مردم تحت عنوان تشویش اذهان عمومی صورت می‌گیرد جرم محسوب می‌شود. در این شرایط حساس کشور که نیاز به وفاق و همدلی وجود دارد. ایجاد فضای آرامش برای مردم از وظایف ما خادمان مردم است و مخدوش کردن ذهن مردم به مطالب خلاف واقع و بدبینی به کلیات سیاستهای نظام قطعا پیامد‌های ناخوشایند دارد. امیدوارم همه در مسیر خدمت به دور از تظاهر، دروغ و عوام فریبی به جای ایجاد فضای یاس و نا امیدی برای مرتفع نمودن مشکلات گام برداریم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار