صبح امروز؛

نخستین دوره مسابقات قهرمانی دو اتلون بانوان استان گیلان برگزار شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 20 فوریه 2021 | 07:13 ق.ظ
نخستین دوره مسابقات قهرمانی دو اتلون بانوان استان گیلان برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز اولین دوره مسابقات قهرمانی دو اتلون بانوان استان گیلان به همت هیات ترای اتلون استان و به میزبانی راه آهن رشت برگزار شد. در این مسابقه که در دو رشته دومیدانی و دوچرخه سواری با شرکت بیست نفر از بانوان ورزشکار این رشته برگزار شد، مریم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز اولین دوره مسابقات قهرمانی دو اتلون بانوان استان گیلان به همت هیات ترای اتلون استان و به میزبانی راه آهن رشت برگزار شد.

در این مسابقه که در دو رشته دومیدانی و دوچرخه سواری با شرکت بیست نفر از بانوان ورزشکار این رشته برگزار شد، مریم حسن آبادی به مقام اول دست یافت و خانم ها مائده میرزاده و سارا برجی به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شدند.

فاضل بازیار سرپرست هیات ترای اتلون استان گیلان در اختتامیه این مراسم ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری دو مسابقه قهرمانی دو اتلون آقایان و بانوان طی یک ماه گذشته ابراز خوشحالی کرد که رشته مهیج ترای اتلون پس از برگزاری مسابقات قهرمانی آقایان و بانوان در استان گیلان جانی دوباره یافته و امیدواریم با شروع فصل گرما مسابقات را بصورت سه گانه و در رشته های دومیدانی ، شنا و دوچرخه سواری برگزار کنیم .

در پایان این مسابقات نیز از نفرات برتر با اهدای لوح و مدال قهرمانی و جوایز نقدی تقدیر بعمل آمد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار