با اقدامات انجام شده عوامل راه آهن شمال ۲:

از آذر ماه به بعد هیچگونه برخودر احشام با قطار در مسیر ریل گیلان گزارش نشده است

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 فوریه 2021 | 12:22 ب.ظ
از آذر ماه به بعد هیچگونه برخودر احشام با قطار در مسیر ریل گیلان گزارش نشده است مدیرکل راه آهن شمال 2: اقدامات اثربخشی در زمینه فرهنگ سازی انجام شده است مدیرکل راه آهن شمال 2گفت: اقدامات اثر بخشی مبنی بر فرهنگ سازی در میان ساکنان حاشیه خطوط راه آهن شمال 2 انجام شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل روابط عمومی راه آهن شمال 2،غلامحسین ولدی در […]

مدیرکل راه آهن شمال 2:
اقدامات اثربخشی در زمینه فرهنگ سازی انجام شده است
مدیرکل راه آهن شمال 2گفت: اقدامات اثر بخشی مبنی بر فرهنگ سازی در میان ساکنان حاشیه خطوط راه آهن شمال 2 انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل روابط عمومی راه آهن شمال 2،غلامحسین ولدی در نشست با فرماندار شهرستان رودبار که بعد از ظهر امروز در دفتر مدیرکل راه آهن شمال 2 برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دغدغه های ما برخورد احشام رها در حاشیه خطوط راه آهن با قطار است که در این خصوص اقدامات اثر بخشی صورت گرفته که متنج به کاهش میزان برخورد احشام با قطار شده است.
وی افزود: یک ساعت قبل از حرکت قطار مسافری یک دستگاه درزین پیشرو جهت پاکسازی مسیر اعزام می شود.
وی ضمن اشاره به شناسایی نقاط پر خطر بیان کرد: قبل از ورود به منطقه برگ احتیاطی مبنی بر تقلیل سرعت به راهبران قطار داده می شود.
وی با اشاره به اینکه کارگروه فرهنگ سازی اداره کل با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقداماتی خوبی را انجام داده است، تاکید کرد: قبل از شیوع بیماری کرونا در راستای اجرای تفاهم نامه میان این اداره کل و آموزش و پرورش استان، کارگروه فرهنگ سازی با حضور در روستاها و مدارس حاشیه خطوط ریلی ضمن تشریح موارد قانونی و ایمنی اقدام به پخش کلیپ و بروشورهای ایمنی کرده است.
مدیرکل راه آهن شمال 2 گفت: مناسب سازی حرکت قطار به گونه ای که تردد قطار در روشنایی روز صورت گیرد، نصب تابلو و بنرهای هشداردهنده در طول مسیر و برخی از روستاها از اقدامات این اداره کل در راستای فرهنگ سازی به شمار می رود.
وی ادامه داد: به صورت همه روزه مسیر ریلی تعدادی راهبان اعزام می شود که ضمن بررسی خطوط ریلی، نسبت به پاکسازی مسیر اقدام می کنند.
وی تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم کلیپ و موشن گرافیک هایی به زبان های فارسی و گیلکی تهیه و در فضای مجازی و شبکه استانی نیز منتشر شده است.
وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما تعامل اثربخشی در خصوص فرهنگ سازی راه آهن داشته و در این راستای بنده در برنامه های مختلف صدا و سیما شرکت کردم و نکاتی را خدمت مردم شریف گیلان بالاخص ساکنان محترم حاشیه راه آهن به منظور زیست مسالمت آمیز در کنار خطوط ریلی بازگو کردم.
ولدی تاکید کرد: با آگاه سازی میزان برخورد و نقص حریم راه آهن کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از اواخر آذر هیچ گونه برخوردی با احشام رها در مسیر گزارش نشده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار