مدیرکل دادگستری گیلان مطرح کرد:

غارت شن و ماسه گیلان، فسادی بزرگ تر از رشت الکتریک

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 فوریه 2021 | 14:15 ب.ظ
غارت شن و ماسه گیلان، فسادی بزرگ تر از رشت الکتریک غارت شن و ماسه گیلان، فسادی بزرگ تر از رشت الکتریک! مدیرکل دادگستری گیلان به غارت شن و ماسه گیلان اشاره کرد و گفت: فسادی بزرگ تر از رشت الکتریک نیز وجود دارد در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان به واسطه برداشت غیرقانونی از شن و ماسه به پل های ارتباطی خسارت وارد شده است […]

غارت شن و ماسه گیلان، فسادی بزرگ تر از رشت الکتریک!

مدیرکل دادگستری گیلان به غارت شن و ماسه گیلان اشاره کرد و گفت: فسادی بزرگ تر از رشت الکتریک نیز وجود دارد در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان به واسطه برداشت غیرقانونی از شن و ماسه به پل های ارتباطی خسارت وارد شده است و عده‌ای از این برداشت‌ها هم به ثروت های بادآورده رسیده‌اند.

غارت شن و ماسه گیلان، فسادی بزرگ تر از رشت الکتریک!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، حجت الاسلام “حمزه خلیلی” مدیرکل دادگستری گیلان در نشست قضات که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، گفت: با توجه به مطلق انگاری مفهوم عدالت، مطالبات نادرستی از قضات وجود دارد.

وی افزود: قضات امروز متهم به بی عدالتی می شوند این در حالی است که داده آماری نشان می‌دهد دادگستری کل گیلان با وجود پرونده‌های ورودی زیاد عملکرد مثبتی داشته است.

مدیرکل دادگستری گیلان با ببان اینکه دادگستری استان، مطالعاتی را درباره نظام قضایی اسلام آغاز کرده است، گفت: قرار است این نظام به عنوان نمونه در یکی از شهرستان ها پیاده شود و امیدواریم دستگاه قضایی هم از این موضوع حمایت کند‌.

خلیلی ادامه داد: باید دامنه قلم قضات در انتخاب مجازات حبس را محدود کنیم و آن نباید صرفا بر اساس جرم انتصابی تعیین شود، باید ظرفیت زندان ها را برای تعیین مجازات حبس در نظر بگیریم.

وی با تأکید بر لزوم مقابله جدی با ثروت های بادآورده متخلفان، گفت: شرکت رشت الکتریک در سال ۳۴ بالغ بر ۱۰۰۰ نفر نیرو داشته است اما در سال ۸۳ سازمان ملی صنایع ایران اکثریت سهام آن را به افراد واگذار کرده است.

مدیرکل دادگستری گیلان ادامه داد: ما براساس شکایت سازمان بازرسی وارد پرونده شده‌ایم و بازپرس قوی برای آن تعیین شده است و اعلام کرده ایم که باید قرارداد را فسخ کنند و اگر نکنند به عنوان ترک فعل از آن ها شکایت خواهیم کرد.

خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی به پل های ارتباطی گیلان به واسطه برداشت غیرقانونی شن و ماسه

وی به غارت شن و ماسه گیلان اشاره کرد و گفت: فسادی بزرگ تر از رشت الکتریک نیز وجود دارد در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان به واسطه برداشت غیرقانونی از شن و ماسه به پل های ارتباطی خسارت وارد شده است و عده‌ای از این برداشت‌ها هم به ثروت های بادآورده رسیده‌اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار