نگرانی هواداران را قشنگ می‌بینم/ نمی‌توانیم به دنبال گل نقل و انتقالات باشیم/ هر بازیکنی که تمایل بازی در تیم ما را دارد با من تماس بگیرد!

تاریخ انتشار: سه‌شنبه 22 می 2018 | 15:06 ب.ظ
نگرانی هواداران را قشنگ می‌بینم/ نمی‌توانیم به دنبال گل نقل و انتقالات باشیم/ هر بازیکنی که تمایل بازی در تیم ما را دارد با من تماس بگیرد! درفک خبر نادر دست نشان: نگرانی هواداران را قشنگ می‌بینم/ نمی‌توانیم به دنبال گل نقل و انتقالات باشیم/ هر بازیکنی که تمایل بازی در تیم ما را دارد با من تماس بگیرد! سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:هواداران عاشق سپیدرود هستند و کمی هم نگرانی دارند، من نگرانی آنها را قشنگ می‌بینم و امیدوارم با […]

درفک خبر

نادر دست نشان:

نگرانی هواداران را قشنگ می‌بینم/ نمی‌توانیم به دنبال گل نقل و انتقالات باشیم/ هر بازیکنی که تمایل بازی در تیم ما را دارد با من تماس بگیرد!

نگرانی هواداران را قشنگ می‌بینم/ نمی‌توانیم به دنبال گل نقل و انتقالات باشیم/ هر بازیکنی که تمایل بازی در تیم ما را دارد با من تماس بگیرد!سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:هواداران عاشق سپیدرود هستند و کمی هم نگرانی دارند، من نگرانی آنها را قشنگ می‌بینم و امیدوارم با کمک آنها تیمی خوب ببندیم.

وی در خصوص انتخاب دستیارانش گفت:

فعلا فقط مازیار ربیعی‌فرد به عنوان دستیار ما انتخاب شده و قرار است یک گزینه غیربومی هم داشته باشیم و بقیه نفرات کادر فنی ان‌شاءالله بومی خواهند بود. نیاز به بررسی بیشتری داریم زیرا در برنامه‌ریزی که انجام دادیم، می‌خواهیم کادری خوب را برای فصل آینده دراختیار داشته باشیم.

سرمربی جدید سپیدرود در خصوص اینکه تیمش در فصل آینده چقدر تغییر خواهد کرد، گفت:

یکسری بازیکنان هستند که در تیم به آنها نیاز داریم و صحبت‌های اولیه با آنها صورت گرفته است و قرار است در اسرع وقت هم با آنها تسویه حساب شود، بازیکنان جدیدی که می‌خواهند به سپیدرو بیایند بدانند که تیم فصل گذشته حداقل ۵۰ درصد مطالباتش را گرفته در حالی که خیلی از باشگاه‌ها با مشکلات زیادی مواجه بودند این موضوع جای تشکر از مالک باشگاه دارد و قرار است افرادی هم که از سال‌های قبل طلبکار بودند با آنها تسویه شود.

وی ادامه داد:

بازیکنان دیگری را داریم که برای همکاری حالت ۵۰_۵۰ دارند و باید با آنها بیشتر صحبت کنیم، یک سری هم طبیعتا در اندیشه ما جایی ندارند و در هر صورت این خواسته بحق هواداران است که تیم خوبی داشته باشند زیرا فصل گذشته تیم تا هفته‌های پایانی در گیر و دار ماندن در لیگ برتر بود و حالا امیدواریم امسال تیمی را ببندیم که با این مشکل مواجه نشود.

دست‌نشان در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش بازیکن سرشناس جذب خواهد کرد یا خیر،‌گفت:

نمی‌توانیم به دنبال گل نقل و انتقالات باشیم، ولی به دنبال بازیکنانی هستیم که انگیزه بسیار زیادی داشته باشند، ما در لیگ یک بازیکنان بسیار خوبی داریم که از همین جا اعلام می‌کنم هر بازیکنی که تمایل بازی در تیم ما را دارد با من تماس بگیرد و شانسش را امتحان کند و اگر شرایط آنها خوب بود تا آنها را جذب می‌کنیم به شرط آنکه توانایی بالایی داشته باشند و بتوانند در لیگ برتر بازی کنند، خوشبختانه در لیگ دسته اول بازیکنان قابلی وجود دارند و ما با تجزیه و تحلیل نفرات مدنظرمان برای پایان فصل تصمیم‌گیری می‌کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار