معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد از 12 دانشگاه حضوری جهان است که در سراسر کشور توسعه یافته و آموزش عالی را از انحصار دولتی خارج کرده است.

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 22 می 2018 | 08:55 ق.ظ
معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد از 12 دانشگاه حضوری جهان است که در سراسر کشور توسعه یافته و آموزش عالی را از انحصار دولتی خارج کرده است. درفک خبر معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد از 12 دانشگاه حضوری جهان است که در سراسر کشور توسعه یافته و آموزش عالی را از انحصار دولتی خارج کرده است. دکتر علیرضا منادی سفیدان معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد : درباره بزرگترین دستاورد دانشگاه آزاد اسلامی در 36 […]

درفک خبر

معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد از 12 دانشگاه حضوری جهان است که در سراسر کشور توسعه یافته و آموزش عالی را از انحصار دولتی خارج کرده است.

دکتر علیرضا منادی سفیدان معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد :
درباره بزرگترین دستاورد دانشگاه آزاد اسلامی در 36 سال گذشته گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانست با زحمات امام راحل و مرحوم هاشمی و شخصیت های بزرگ نظام، علی رغم مقاومت های بخش دولتی که سال های سال تنها پایگاه پذیرش دانشجو درآموزش عالی بود مقابله کرده و دانشگاه ها را از انحصار دولتی خارج کند و به همه نقاط کشور توسعه دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد افزود:

دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد کاملا مردمی است که اموال و دارایی های بالای 500 هزار میلیارد تومان دارد و ریالی غیر از مردم در آن حق ندارند ، بیش از یک میلیون و 600 هزار دانشجو دارد که توانسته 100 هزار شغل ایجاد کندو یک نهاد مردمی منسجم و سازمان یافته را تشکیل دهد.

منادی در ادامه خاطر نشان کرد:

دانشگاه آزاد اسلامی از نظر تولید علم در بین کشورهای دنیا ده پله جایگاه ایران را در دنیا ارتقا داده است همچنین اشتغال زایی بسیاری را ایجاد کرده و در کارهای مهمی مثل بحث لیزر و پزشکی که بعد از انقلاب شروع شد همیشه جز مقدمین و جلو دارهای رشد و توسعه علم پزشکی بوده است.

وی تصریح کرد:

حضور دانشگاه آزاد در نیروگاه اتمی بوشهر و فعالیت دانش آموختگان این دانشگاه در این پروژه ملی و بین المللی ملموس است و بزرگ مردان دولت های مختلف عمدتا از دانش آموختگان دانشگاه آزاد بودند وحتی بعضی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد از چهره های سیاسی شناخته شده هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد درباره جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی یادآورشد:

اهمیت و جایگاه ویژه دانشگاه آزاد را از همین جا می توان تشخیص داد که بعد ازفوت مرحوم هاشمی مقام معظم رهبری شخصا برای انتصاب ریاست جدید دانشگاه وارد عمل شدند و انتصاب دکتر ولایتی از جانب ایشان نشان از جایگاه ویژه دانشگاه آزاد در کشور دارد.

علیرضا منادی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است که در جلوگیری از خروج مغزها و خروج میلیارد ها دلار از کشور با مدیریت و برنامه ریزی باشگاه حمایت از نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد توانسته تا حد زیادی در جذب و حمایت نخبگان موفق عمل کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار