معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری 4 نفر اراذل و اوباش در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 23 ژانویه 2021 | 12:05 ب.ظ
دستگیری 4 نفر اراذل و اوباش در رودبار دستگيري 4 نفر اراذل و اوباش در رودبار معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان از دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که موجب اخلال در نظم عمومی در شهرستان رودبار شدند، خبر داد. سرهنگ حسين حسن‌پور ، با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر چند فقره نزاع و […]

دستگيري 4 نفر اراذل و اوباش در رودبار

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان از دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که موجب اخلال در نظم عمومی در شهرستان رودبار شدند، خبر داد.
سرهنگ حسين حسن‌پور ، با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر چند فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح و استفاده از سلاح سرد و گرم در شهرستان رودبار توسط اراذل و اوباش سابقه‌دار و انتشار آن در فضای مجازی به منظور قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنيت عمومي با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتي متهمان را که به استان‌های همجوار متواری شده بودند با هماهنگی قضائی طی سه عمليات دستگیر كرد.
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گيلان تصريح كرد: متهمان 23، 24، 25 و 26 ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
اين مقام انتظامي گفت: این افراد دارای سابقه متعددی از جمله نزاع و درگیری، قدرت‌نمایی با سلاح گرم و سرد، سرقت، شرارت، مزاحمت، رعب و وحشت و قدرت نمایی بوده‌اند.
سرهنگ حسن‌پور در پايان اذعان داشت: اخلال در نظم عمومی جزو خطوط قرمز پلیس بوده و نيروي انتظامي با اشرافیت و اقتدار کامل با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشكني به صورت قاطع و قانوني برخورد مي‌كند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار