فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

کشف 10 کیلو حشیش در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 21 ژانویه 2021 | 10:03 ق.ظ
کشف 10 کیلو حشیش در رودبار فرمانده انتظامي رودبار گفت: 10 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش از مسافر يك دستگاه خودرو سمند در اين شهرستان كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي با اشاره به اينكه بسياري از جرائم ناهنجاري‌هاي اجتماعي نشات گرفته از مصرف موادمخدر است اظهار داشت: در اين راستا مبارزه با سوداگران مرگ […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 10 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش از مسافر يك دستگاه خودرو سمند در اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حميدرضا فيضي با اشاره به اينكه بسياري از جرائم ناهنجاري‌هاي اجتماعي نشات گرفته از مصرف موادمخدر است اظهار داشت: در اين راستا مبارزه با سوداگران مرگ در دستور كار پليس قرار دارد.
وي گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي به يك دستگاه خودرو سمند كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار با بيان اينكه در بازرسي از ساك همراه يكي از مسافران خودرو مورد نظر، 10كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش كشف شد افزود: در اين رابطه متهم 34 ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اعلام اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي و با بكارگيري تمام امكانات براي برقراري نظم و امنيت تلاش مي‌كند خاطرنشان كرد: مركز فوريت‌هاي پليسي 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار