با وجود بارش برف؛

تمامی مسیر های گیلان باز است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 21 ژانویه 2021 | 05:26 ق.ظ
تمامی مسیر های گیلان باز است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس پلیس راه گیلان گفت: با وجود بارش برف در گیلان، همه جاده های فرعی و اصلی استان باز است و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است. سرهنگ جاور صفاری با اشاره به لغزندگی جاده ها ، افزود : تردد خودروها در جاده های رشت به امام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس پلیس راه گیلان گفت: با وجود بارش برف در گیلان، همه جاده های فرعی و اصلی استان باز است و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ جاور صفاری با اشاره به لغزندگی جاده ها ، افزود : تردد خودروها در جاده های رشت به امام زاده هاشم ، جمعه بازار ، بندرانزلی ، کوچصفهان و آستانه اشرفیه به کندی در جریان است.

وی با اشاره به تلاش ماموران راهداری استان برای بازنگه داشتن جاده ها ، اضافه کرد : رانندگان تا حدامکان ، تردد در جاده های کوهستانی و ییلاقی را به روزهای بعد موکول کنند و در دیگر جاده ها نیز از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه با وجود کولاک در جاده اسالم به خلخال ، این جاده باز و تردد امکان پذیر است ، گفت : جاده پونل – خلخال به دلیل احتمال وقوع بهمن ، از نیمه آذر تا آخر اسفند بسته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار