فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

سارق سابقه دار، اسیر قانون شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 | 15:33 ب.ظ
سارق سابقه دار، اسیر قانون شد فرمانده انتظامی رودبار گفت: سارق سابقه‌دار با 4 سرقت در اين شهرستان دستگير شد. سرهنگ حمیدرضا فيضي با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان رودبار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت. وي افزود: كارآگاهان آگاهي با اشراف اطلاعاتي و تحقيقات همه جانبه، يك […]

فرمانده انتظامی رودبار گفت: سارق سابقه‌دار با 4 سرقت در اين شهرستان دستگير شد.
سرهنگ حمیدرضا فيضي با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان رودبار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: كارآگاهان آگاهي با اشراف اطلاعاتي و تحقيقات همه جانبه، يك متهم سابقه‌دار را در رابطه با اين پرونده‌ها شناسايي كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار با بيان اينكه با هماهنگي قضائي متهم طي يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد تصريح كرد: متهم در تحقيقات پليس به يك فقره سرقت از اماكن خصوصي، يك فقره سرقت از اماكن دولتي، يك فقره سرقت كابل و تجهيزات مخابراتي و يك فقره سرقت موتورسيكلت در شهر لوشان اعتراف كرد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: سارق 35 ساله با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ فيضي در پایان از شهروندان خواست، هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي را در بحث پيشگيري از سرقت جدي گرفته و نسبت به تشديد حفاظت فيزيكي منازل و انباري‌ها اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار