با حضور سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و فرماندار شهرستان رودبار از ملی پوش علی آبادی تیم ملی فوتسال بانوان ایران تجلیل شد

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 می 2018 | 10:44 ق.ظ
با حضور سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و فرماندار شهرستان رودبار از ملی پوش علی آبادی تیم ملی فوتسال بانوان ایران تجلیل شد درفک خبر با حضور بخشی سرپرست مدیرکل ورزش و جوانات گیلان و فرماندار شهرستان رودبار از ملی پوش علی آبادی تیم ملی فوتسال بانوان ایران تجلیل شد. درفک خبر؛ در این مراسم که صبح روز یکشنبه برگزار شد، ˈ فاطمه اعتدادی علی آبادی ˈ فوتسالیست تیم ملی بانوان ایران که حضوری مدوام در این تیم […]

درفک خبر

با حضور بخشی سرپرست مدیرکل ورزش و جوانات گیلان و فرماندار شهرستان رودبار از ملی پوش علی آبادی تیم ملی فوتسال بانوان ایران تجلیل شد.

درفک خبر؛ در این مراسم که صبح روز یکشنبه برگزار شد، ˈ فاطمه اعتدادی علی آبادی ˈ فوتسالیست تیم ملی بانوان ایران که حضوری مدوام در این تیم و در مسابقات آسیایی بانوان داشته است، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای شورای تامین شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

فرماندار رودبار در این مراسم گفت :

قهرمانی و رسیدن به قله قهرمانی عوامل مختلفی دارد .

میرغضنفری در ادامه با برشمردن عوامل قهرمانی افزود :

از اعتقادی که خود فرد برای هدف ، تا همراهی جامعه و مساعدتی که خانواده و نزدیکان دارند همه دست به دست هم می دهند تا به مرزهای قهرمانی برسیم .

فرماندار رودبار با بیان این که همه در افتخارات کسب شده شریک هستند عنوان کرد :

همان طور که برای رسیدن به قله رفیع قهرمانی همه در تکاپو و تلاش هستند قطع به یقین در افتخاری هم که نصیب خواهد شد همه بنحوی شریک هستند و این مایه افتخار می باشد .

در پایان این مراسم از فاطمه اعتدادی علی آبادی تنها فوتسالیست گیلانی و رودباری حاضر در تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات آسیایی تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتسال بانوان هفته گذشته به قهرمانی مسابقات اسیایی بانوان رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار