دکتر حسینی؛

وضعیت کرونای شهر رستم آباد و بخش رحمت آباد به مرز هشدار رسیده است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 ژانویه 2021 | 13:28 ب.ظ
وضعیت کرونای شهر رستم آباد و بخش رحمت آباد به مرز هشدار رسیده است دکتر حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار در نشست خبری با خبرنگار نشریه درفک خبر‌: وضعیت کرونای شهر رستم آباد و بخش رحمت آباد را نگران کننده دانست به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مدیر شبکه بهداشت و درمان با اعلام این خبر گفت: طبق تستهای PCR خانجام شده هفته گذشته در شهرستان […]

دکتر حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار در نشست خبری با خبرنگار نشریه درفک خبر‌:

وضعیت کرونای شهر رستم آباد و بخش رحمت آباد را نگران کننده دانست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مدیر شبکه بهداشت و درمان با اعلام این خبر گفت: طبق تستهای PCR خانجام شده هفته گذشته در شهرستان رودبار بیش از ۷۳ درصد از مبتلایان به کرونا در شهر رستم آباد و بخش رحمت آباد بوده اند

این مقام مسئول با اعلام این که سطح ابتلای کرونا در این دو منطقه به مرز هشدار رسیده است اظهار کرد:
یکی از مهم‌ترین عوامل بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا برگزاری دورهمی های متعدد و حضور افراد ناقل ویروس کرونا مخصوصا در مراسم ترحیم درگذشتگان و جشن شب یلدای امسال بوده است.

دکتر حسینی با اشاره به بررسی تیمهای بهداشتی بیان کرد:

براساس یکی از گزارش ها اتفاق نادر و قابل تامل رخ داده است. طبق گزارش یکی از مبتلایان کرونا شاغل ادارات بعد از دریافت استعلاجی دو هفته ای کرونا، جشن گرفته و اقوام خویش را به منزل خود دعوت کرده است! این اتفاق غیر مسئولانه موجب ابتلای جمعی از همشهریان ما شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از اطلاع رسانی های رسانه ها و نشریه مردمی درفک خبر، یادآور شد:
از مردم شریف شهرستان رودبار علی الخصوص شهر رستم آباد و بخش رحمت آباد خواهشمندم نسبت به رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند و از مسافرت به مناطق پرخطر، شرکت در جشن ها، میهمانی ها و مراسم ترحیم جداً خودداری کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار