فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح کرد؛

عملکرد بعضی شهرداران به خاطر کوتاهی در خدمت رسانی مورد انتقاد است.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 31 دسامبر 2020 | 15:21 ب.ظ
عملکرد بعضی شهرداران به خاطر کوتاهی در خدمت رسانی مورد انتقاد است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان: با ابلاغ وزارت کشور برگزاری هر گونه تجمع در شرایط زرد، نارنجی و قرمز ممنوع است هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با ابلاغ وزارت کشور برگزاری هر گونه تجمع در شرایط زرد، نارنجی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان: با ابلاغ وزارت کشور برگزاری هر گونه تجمع در شرایط زرد، نارنجی و قرمز ممنوع است
هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با ابلاغ وزارت کشور برگزاری هر گونه تجمع در شرایط زرد، نارنجی و قرمز ممنوع است و باید به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار گردد.
وی با گرامی داشت سالروز نه دی، دهه فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس افزود: بدلیل مدیریت و مقابله به بیماری کووید ۱۹ و سلامتی جان مردم از هر گونه تجمع باید پرهیز کنیم و در این راستا جلسات فرمانداری هم به صورت محدود برگزار می گردد.


عباسقلی زاده افزود: تلاش ها و همکاریهای تمام اقشار مردم، دستگاههای اداری و مدافعان سلامت موجب شد فوت روزانه ۵۰۰ نفر در کشور به ۱۳۰ نفر کاهش یابد و وضعیت فوق قرمز رودبار به نارنجی برسد.
فرماندار با تجلیل از فداکاریها و ایثارگریهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت؛ اگر درایت و جانبازی این سردار رشید اسلام نبود سایه شوم داعش بر سر مردم مظلوم و مسلمان جهان وجود داشت از این رو رشادت های حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی المهندس هیچ وقت از ذهن مردم فراموش نخواهد شد و شهادت این دو سردار سرافراز جبهه اسلام آمریکایی های تروریست و سران مرتد حامی آنها را رسوا کرد.
عباسقلی زاده همچنین با اشاره به بارش برف هفته قبل گفت: درست نیست برخی ها سبب شوند از بارش برف و باران برای مردم دلهره به وجود آید، اگر چه عملکرد بعضی شهرداران به خاطر کوتاهی در خدمت رسانی مورد انتقاد است.
وی افزود؛ در مناطق کوهستانی رودبار به محض برف روبی بلافاصله مجددا پوشیده از برف شده و یخبندان کار برف روبی را سخت و ناممکن می کند که در این راستا به محض بارش برف در شهرستان خودروهای سنگین باید در جاده ها تردد کنند تا مسیرهای مواصلاتی مسدود نگردد و در هر لحظه راه برای تردد مردم باز باشد.
عباسقلی زاده تاکید کرد: مراجعات مردم به ادارات باید محدود شده، کار مراجعین نباید طول کشیده و آنها برای یک امضای ساده هر روز به ادارات بیایند و رفتار مدیریتی و اداری بر اساس صداقت و مردم داری باشد.
فرماندار تصریح کرد؛ کاری نکنیم که بودجه پروژه های عمرانی به جای جذب و تخصیص برگشت خورده، حق مردم شهرستان رودبار به شهرستان های دیگر اختصاص یابد.
فرماندار با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی نباید رفتارهای سیاسی و غیر کاری داشته باشند از عملکرد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رودبار که بدنبال اجرای پروژه های متعدد عمرانی و اشتغالزایی هستند قدردانی کرد.
وی تاکید کرد؛ باید اقلام مورد نیاز مردم مانند روغن و مرغ به موقع بدستشان برسد و متولیان امر نظارت درست و جدی در توزیع آن و دیگر اقلام مورد نیاز مردم داشته و با هیچ کس در این خصوص تعارف نداشته باشند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار