رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در دیدار با فرماندار رودبار گفت؛

مسئولین ما را در ارتقاء و توسعه شهرک های صنعتی لوشان و خرشک حمایت نمایند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 دسامبر 2020 | 19:16 ب.ظ
مسئولین ما را در ارتقاء و توسعه شهرک های صنعتی لوشان و خرشک حمایت نمایند با راه اندازی واحدهای صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بو شهرک های صنعتی، کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می کند. درفک خبر/ فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرستان رودبار با هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو […]

شهرک های صنعتی، کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می کند.

درفک خبر/ فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرستان رودبار با هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

عباسقلی زاده فرماندار شهرستان رودبار در این دیدار به بیان اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی در کشور پرداخت و اظهار داشت : بدون شک شهرک های صنعتی بعنوان یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، تولید و اشتغال در کشور به شمار می روند.

وی در ادامه افزود : شهرک های صنعتی پیش قراول توسعه، عمران و آبادانی کشور میباشند .

عباسقلی زاده گفت : بهره مندی از زیرساخت های صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی مزیت استقرار صنعت در شهرک های صنعتی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات فرماندار رودبارگفت: با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد های صنعتی ، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود .

وی بیان داشت : توسعه صنعتی ، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف شهرک‌های صنعتی است.

سعیدی کیا  گفت : شهرک های صنعتی ، کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان بیان داشت : شهرک صنعتی لوشان یکی از شهرک های مهم، قدیمی و با سابقه گیلان بوده که شرکت های معتبر و توانمند در آنجا استقرار دارند. قطعا فعالیت در چنین شهرک وسیع و مهمی، کار ارزشمند و خطیری می باشد لذا از همه مسئولین انتظار داریم که ما را در ارتقاء و توسعه هر چه بیشتر شهرک های صنعتی لوشان و خرشک حمایت نمایند .

لازم به ذکر میباشد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرک صنعتی لوشان از تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی بازدید به عمل آورد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار