امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه نماز جمعه این شهرستان مطرح کرد:

چرا هیچکس برای مردم روستای سرمل خورگام کاری نمیکند؟

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 26 دسامبر 2020 | 16:35 ب.ظ
چرا هیچکس برای مردم روستای سرمل خورگام کاری نمیکند؟ اختصاصی درفک خبر/ توافقات برجامی،بودجه اندک فرهنگی،عدم جذب روغن در شهرستان رودبار،مشکل جذب و توزیع سهمیه آرد و همچنین مشکل دامداران روستای سرمل در خطبه دوم توسط حجت الا سلام سید محمدی امام جمعه محترم در خطبه دوم بیان شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان رودبار پس از […]

اختصاصی درفک خبر/ توافقات برجامی،بودجه اندک فرهنگی،عدم جذب روغن در شهرستان رودبار،مشکل جذب و توزیع سهمیه آرد و همچنین مشکل دامداران روستای سرمل در خطبه دوم توسط حجت الا سلام سید محمدی امام جمعه محترم در خطبه دوم بیان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان رودبار پس از وقفه حدود یکماهه بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن انتقاد از تحریف سخنان رهبری و کلام الله قرآن، اظهار کرد:

بهانه به دشمنان ندهیم، با دست خودمان گرا به دشمن ندهیم به کدام قسمت از این نظام صدمه وارد کند

برخی هر کجا از پاسخ به مردم درمی مانند، یاد تحریف میافتند، یکبار فیلم های تبلیغاتی،  سخنان خودتان در مذاکرات و امضای برجام و تبلیغات ریاست جمهوری را تنهایی گوش کنید ببینید شرمنده میشوید یا نه؟!

با این مردم چه کردید؟؟ متاسفانه آنقدر بی انصاف هستید که یک عذرخواهی هم از مردم نمیکنید و به اشتباه خود اعتراف نمیکنید.

وی افزود:

کسانی که مردم را از رای آوردن جناب رئیسی میترساند الان در کدام لانه موش پنهان شده اند؟ در این افزایش چند صد در صدی و گرانی افسار گریخته کجا رفته اند؟ با مردم صادق باشید.

امام جمعه شهرستان رودبار درمورد نقض برجام گفت:

پیش از میگفتند امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است، الان هم میگویند سخن بایدن تضمین است! یک آمریکایی امضا کرد تضمین نبود؛ یک حرف تضمین است؟؟!! مطمئن باشید بایدن هم تفاوتی با اوباما و ترامپ ندارد

 

سیدمحمدی افزود:

از این اقدامات دو برداشت میتوان داشت:

1- توجیح سازی تحریم دشمن. در واقع به دنبال بهانه هستند که مشکلات مردم هم به همین دلیل است، 30 وزیر کاره ای نشده اند یک وزیر میخواهد مشکلات را رفع کند؟! پس مابقی وزرا در جلسه هیات دولت چه کار میکنند؟!

2- زمینه سازی در بین افکار عمومی برای آمادگی جهت پذیرش مزاکره مجدد. میخواهند مردم را شرطی کنند و مانند برجام حتی آب خوردن مردم را به مذاکره ربط دهند!

 

وی با بیان اینکه با توجیح سازی خود 7 سال کشور را معطل کردند، گفت:

چرا به اشتباه خود پی نمیبرید؟؟

چند صد برابر افزایش قیمت مسکن و خوراک مردم رخ داده است و برای اینکه مورد بازخواست قرار نگیرید بحث از رفناندوم مطرح میکنید!

براساس قانون اساسی رفناندوم مربوط به مجلس شورای اسلامی و رهبری است و چون قانون اساسی را بلد نیستید اینطور گزافه سخن میگویید! هرجایی کم می آوردند هویچی گری را می اندازند! حداقل از مردم عذرخواهی کنید

امام جمعه شهرستان رودبار افزود:

شما که مدعی هستید از زمان انقلاب در نظام مشغول به فعالیت بودی و قانون ریاست جمهوری را می دانی چطور مدعی میشوی که رئیس جمهور قدرتی ندارد؟!

گمان میکردی آمریکا همه اجناس دنیا را به سمت شما سرازیر میکند! سرتان کلاه گذاشت و ریشه باغتان را هم زد تا میوه گلابی و سیب هم سبز نشود. آمریکا حتی دانه را از دل خاک بیرون کشید. امیدتان به گلابی برجام بود چه شد؟!

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی، در خصوص بودجه سال 1400 نیز اظهار کرد:

بودجه نهاد های فرهنگی را بعضی از بی انصاف ها حذف کردند که این بودجه حدود 8 هزارم درصد بود! چه شق القمری ریاست جمهوری انجام میدهد که بودجه این بخش افزایش یافته است؟! وقتی که لایحه بودجه نوشته میشود در بوق و کرنا میکنید، چقدر از این مبالغ پرداخت میشود؟!

 

وی با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات اختصاص یافته، عنوان کرد:

سال گذشته برای ترمیم و بازسازی مصلی شهر رودبار قرار شد 79 میلیون تومان کمک کنند اما دریغ از یک ریال! در مصاحبه ها کمک 79 میلیونی را مطرح کردند اما یک ریال هم پول ندادند! متاسفانه هرجا کمبود بودجه رخ میدهد مقصر بودجه اختصاص یافته به نهادهای فرهنگی و مذهبی است در صورتی که این نهاد ها ریالی هم دریافت نکرده اند!!!

امام جمعه شهرستان رودبار در ادامه به مشکلات درون شهرستانی اشاره کرد و گفت:

از مهرماه امسال کمبود روغن در کشور آغاز شد مسئولین اجرایی و ستاد تنظیم بازار توجه کنند با سهمیه روغنی که به شهرستان رودبار داده میشود در حق این مردم جفا میشود! شهرستان رودبار با این جمعیت از 883 تن سهمیه کل شهرستان های گیلان تنها 19 دریافت میکند اما شهرستانی مثل ماسال 26 تن سهیه دارد!

سیدمحمدی افزود:

عزیزان مسئولین نسبت به حقوق مردم شهرستان رودبار کوتاه نیایید استان نشینان مردم رودبار را فرزند خودشان نمیبینند؛ خودتان به فکر باشید مسئولین عرضه ندارید بزارید برید حق مردم را به جای دیگر ندهید.

وی در ادامه گفت:

اگر توان ندارید بگویید کمکتان کنیم چه بر سر مردم آورده اید؟ اگر مسئولین استانی به حرفتان گوش نمیدهند؛ بگویید از همین تریبون مشکلات را مطرح کنم که برخی درحق مردم این دیار ظلم میکنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی با اشاره به بی توجهی مسئولین استانی و مشکلات روستاییان و مردم سرمل، خاطرنشان کرد:

برخی عشایر از اول انقلاب تاکنون هیچ سهمیه آرد دریافت نکرده اند! مردمی که در نزدیکی روستای سرمل زندگی میکنند برای رساندن نان به منازل خود مشکل دارند و باید از پل معلق عبور کنند

42 سال از انقلاب گذشته چرا کسی برای این مردم کاری نمیکند؟؟ ما هم فقط میتونیم بشنویم و همدردی کنیم بودجه ای دست ما نیست فقط کارگری از دست ما برمی آید، برنامه ریزی و مهندسی با شما کارگری با ما و بسیجیان.

وی در پایان گفت:

ما بسیجیان همه جوره پای انقلاب ایستاده ایم. با هر رتبه و درجه ای حاضریم نوکری مردم را کنیم ولی شما مسئولین هم وارد میدان شوید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار