چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی؛

مجلس برای جوانگرایی در پست‌های اجرایی و مدیریتی ریل‌گذاری می‌کند.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 نوامبر 2020 | 07:19 ق.ظ
مجلس برای جوانگرایی در پست‌های اجرایی و مدیریتی ریل‌گذاری می‌کند. دکتر مهرداد گودرزوند چگینی” ضرورت استفاده بیشتر از جوانان در انتصابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجلس برای جوانگرایی در پست‌های اجرایی و مدیریتی ریل‌گذاری می‌کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ «دکتر مهرداد گودرزوند چگینی» با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و چالش‌هایی که هم‌اینک در کشورمان مشاهده می‌شود با حضور […]

دکتر مهرداد گودرزوند چگینی” ضرورت استفاده بیشتر از جوانان در انتصابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجلس برای جوانگرایی در پست‌های اجرایی و مدیریتی ریل‌گذاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ «دکتر مهرداد گودرزوند چگینی» با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و چالش‌هایی که هم‌اینک در کشورمان مشاهده می‌شود با حضور میدانی و با استفاده بیشتر از ظرفیت جوانان حل و فصل می‌شود، اظهار داشت: مجلس برای جوانگرایی در وزارت‌خانه‌ها و پست‌های مدیریتی ریل‌گذاری می‌کند.

“نماینده مردم رودبار در مجلس” استفاده از جوانان در پست‌های مختلف مدیریتی را در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: اعمال یکسری تغییرات در قانون انتخابات ریاست جمهوری و کاهش سن نامزدها تا ۴۰ سال یکی از اقداماتی بود که مجلس در راستای جوان‌گرایی اتخاذ کرده است.

“دکتر گودرزوند چگینی” توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی به نیروهای جوان و متخصص و بهره‌گیری از ظرفیت آنان در بخش‌های مختلف و انتصابات را لازم و ضروری خواند و تصریح کرد: با نگاهی به انتصاباتی که در بخش‌های مختلف انجام شده به نظر می‌رسد که در دستگاه‌های اجرایی اقبال خوبی برای استفاده از توان جوانان ایجاد شده است.

“عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس” با تاکید بر اینکه هنوز انتظارات در بحث جوان‌گرایی در دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های مدیریتی برآورده نشده است، ابراز داشت: البته در دولت و در میان وزرا هم تعدادی چهره‌های جوان داریم اما این‌ مقدار توجه به جوانان متخصص و نخبه کافی نیست و باید در این مسیر تلاش بیشتری انجام شود.

“ایشان” حل و فصل بهتر مشکلات، حضور میدانی بیشتر و چابک بودن را از جمله کارکردهای استفاده از نیروهای جوان در پست‌های اجرایی و مدیریتی تلقی کرد و یادآور شد: مجلس هم به عنوان قوه قانون‌گذاری برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب و تسریع در روند جوانگرایی ریل‌گذاری کرده و بسترسازی‌های لازم را انجام می‌دهد.

“نماینده مردم رودبار در مجلس” با اشاره به اینکه اگر در بحث‌های اجرایی از نیروهای جوان استفاده شود یقینا کارهای میدانی بیشتری انجام و نتایج مطلوب‌تری به دست می‌آید، اذعان کرد: به عقیده بنده تا زمانی که کار میدانی در کشور صورت نگیرد و از جوانان استفاده نشود احصاء مشکلات و چالش‌ها بسیار سخت خواهد بود.

“دکتر گودرزوند چگینی” رویکرد مجلس یازدهم در باب جوانگرایی و زمینه‌سازی برای آن در کشور را رویکردی کاملا مثبت و رو به جلو دانست و خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از جوانان در کابینه دولت و وزارتخانه‌ها امری است که مجلس به دنبال آن است و از نیروهای جوان و نخبه حمایت و پشتیبانی به عمل

می‌آورد

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار