تخلیه کالا در راه آهن شمال ۲ رشد ۱۳۶ درصدی داشته است

تاریخ انتشار: شنبه 28 نوامبر 2020 | 13:03 ب.ظ
تخلیه کالا در راه آهن شمال ۲ رشد ۱۳۶ درصدی داشته است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت:  در مدت هشت ماهه امسال ۹۷۹ هزار و ۳۱۸ تن کالا در راه آهن شمال ۲ تخلیه شده که نسبت به ۴۱۴ هزار و ۹۲۸ تن مدت مشابه پارسال رشد ۱۳۶ درصدی را نشان می دهد. غلامحسین ولدی اظهار داشت: در این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت:  در مدت هشت ماهه امسال ۹۷۹ هزار و ۳۱۸ تن کالا در راه آهن شمال ۲ تخلیه شده که نسبت به ۴۱۴ هزار و ۹۲۸ تن مدت مشابه پارسال رشد ۱۳۶ درصدی را نشان می دهد.

غلامحسین ولدی اظهار داشت: در این بازه زمانی ۷۹۶ هزار و ۵۷۴ تن کالا در راه آهن شمال ۲ بارگیری شده که نسبت به ۴۰۰ هزار و ۸۹۶ تن مدت مشابه پارسال رشد ۹۹ داشته است.

وی افزود: در این مدت قریب به دو میلیون تن کالا توسط ناوگان راه آهن شمال ۲ حمل شده است.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ بیان کرد: طی همین مدت در زمینه بارگیری ۱۳۷ درصد و در زمینه تخلیه ۸۹ درصد برنامه ابلاغی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راه آهن شمال ۲ محقق شد.

وی ادامه داد: حمل این حجم کالا توسط راه آهن باعث کاهش محسوس ترافیک، آلاینده های زیست محیطی، آلودگی صوتی و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

ولدی گفت:‌ شمش آهن، نهاده های دامی و مصالح خاکی مورد نیاز پروژه راه آهن رشت _ انزلی عمده بارهای تخلیه و بارگیری شده در ایستگاه راه آهن رشت به شمار می رود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار