فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف بیش از 2 هزار تن روغن احتکار شده در منجیل!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 21 نوامبر 2020 | 11:12 ق.ظ
کشف بیش از 2 هزار تن روغن احتکار شده در منجیل! فرمانده انتظامي استان از كشف 2 تن و 816 كيلوگرم روغن خوراكي احتكار شده در شهر منجيل خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزيزاله ملكي” با اعلام اين خبر گفت: در راستاي برخورد با محتكران، ماموران پليس امنيت عمومي از احتكار مقدار زيادي روغن خوراكي در شهر منجيل مطلع شده و […]

فرمانده انتظامي استان از كشف 2 تن و 816 كيلوگرم روغن خوراكي احتكار شده در شهر منجيل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزيزاله ملكي” با اعلام اين خبر گفت: در راستاي برخورد با محتكران، ماموران پليس امنيت عمومي از احتكار مقدار زيادي روغن خوراكي در شهر منجيل مطلع شده و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.
اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت: پس از اقدامات اطلاعاتي صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع، محل احتكار روغن‌ها مورد شناسايي قرار گرفت.
وي با بيان اينكه پس از هماهنگي قضائي ماموران در بازرسي از انبار مورد نظر، 2 تن و 816 كيلوگرم روغن خوراكي احتكاري را كشف كردند افزود: در اين رابطه متهم 67 ساله با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
سردار ملكي تصريح كرد: كارشناسان ارزش روغن‌هاي كشف شده را 420 ميليون ريال برآورد كردند.
فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان با تاكيد بر برخورد قاطعانه پليس با كساني كه بخواهند با احتكار كالا در بازار اخلال ايجاد كنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مخل نظام اقتصادي، موضوع را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار