🗣علی عطایی ، مدیریت آموزش و پرورش رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ✅با مساعدت وزیر و همکاری نماینده شهرستان، ۳۰کلاس درس بلااستفاده یکی از مدارس شهرستان را برای کسب درآمد و اسکان و رفاه فرهنگیان به سویئت تبدیل خواهیم کرد ✅در راستای هوشمند سازی مدارس چیزی از مدارس مرکز استان (رشت) عقب نیستیم ✅مدیران ما با کمترین درآمد و هزینه ها مدارس را مدیریت می کنند ✅فعالیت مدرسه خیام رستم آباد در سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد ✅جهت انجام پروژهای عمرانی و آموزشی در سطح شهرستان از بخش خصوصی و خیرین استفاده می کنیم ✅به کمک خیرین در سال ۹۶ اقدام به احداث خانه معلم برای فرهنگیان در شهرستان کردیم ✅سالن ورزشی ۲۲بهمن منجیل با ۳۰۰میلیون اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد ✅رودبار تنها مرکز شهرستانی بود که مدارس چند پایه داشت ما آنها را ساماندهی کردیم

رحمانی پور
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 می 2018 | 16:58 ب.ظ
🗣علی عطایی ، مدیریت آموزش و پرورش رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  ✅با مساعدت وزیر و همکاری نماینده شهرستان، ۳۰کلاس درس بلااستفاده یکی از مدارس شهرستان را برای کسب درآمد و اسکان و رفاه فرهنگیان به سویئت تبدیل خواهیم کرد  ✅در راستای هوشمند سازی مدارس چیزی از مدارس مرکز استان (رشت) عقب نیستیم  ✅مدیران ما با کمترین درآمد و هزینه ها  مدارس را مدیریت می کنند  ✅فعالیت مدرسه خیام رستم آباد در سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد ✅جهت انجام پروژهای عمرانی و آموزشی در سطح شهرستان از بخش خصوصی و خیرین استفاده می کنیم  ✅به کمک خیرین در سال ۹۶ اقدام به احداث خانه معلم برای فرهنگیان در شهرستان کردیم  ✅سالن ورزشی ۲۲بهمن منجیل با ۳۰۰میلیون اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد  ✅رودبار تنها مرکز شهرستانی بود که مدارس چند پایه داشت ما آنها را ساماندهی  کردیم درفک خبر 🗣علی عطایی،مدیریت آموزش وپرورش رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ✅ما جهت انجام پروژه های عمرانی واموزشی در سطح شهرستان از بخش خصوصی وخیرین استفاده می کنیم. ✅ما جهت ساماندهی مسافران در ایام تعطیلات وایام خاص سال اقدام به احداث خانه مسافرهایی در شهرستان کردایم که می توان در ایام تعطیلات […]

درفک خبر

🗣علی عطایی،مدیریت آموزش وپرورش رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:

✅ما جهت انجام پروژه های عمرانی واموزشی در سطح شهرستان از بخش خصوصی وخیرین استفاده می کنیم.
✅ما جهت ساماندهی مسافران در ایام تعطیلات وایام خاص سال اقدام به احداث خانه مسافرهایی در شهرستان کردایم که می توان در ایام تعطیلات از انها استفاده کرد.
✅همه فرهنگیان می توانند از رستورانها وخانه فرهنگیان شهرستان استفاده کنند.
✅40 درصد مدارس سطح شهرستان در حال تخریب بودند که ما به کمک بخش خصوصی بعضی از انها را باسازی کردیم وبعضی دیگر را تبدیل به محیط کارگاهی کردیم وبه نهادها وبخشهای خصوصی اجاره دادیم.
✅ما درسال گذشته مسابقات مختلفی در رشته های گوناگون دربین دانش اموزان مدارس شهرستان برگزار کردیم که هم مقام استانی وهم کشوری داریم.
✅ما در سالهای گذشته در شهرستان خانه معلم نداشتیم ولی توانستیم با همت بخش خصوصی وخیرین در سال 96 اقدام به احداث خانه معلم برای فرهنگیان شهرستان داشته باشیم.
✅مدرسه خیام شهررستم اباد در سال تحصیلی جدید،سال 97 شروع به فعالیت می کند،در حال حاضر با پیگیریهای انجام شده در حال ساخت وتعمیر این مدرسه هستیم.مدرسه خیام کلورز رستم اباد 160 دانش اموز مقطع ابتدایی دارد که حدود دوسال پیش به دلایلی تخریب شد.
✅ما بیشترین کار ما را در سطح شهرستان مخصوصا در 4 شهر به هوشمند سازی مدارس اختصاص داده ایم، تا کنون 30 مدرسه هوشمند سازی شده اند وما در نظر داریم هوشمند سازی کلاسهای مدارس را از لحاظ کیفی در اولویت قرار دهیم.
✅ ما در این راستای هوشمند سازی مدارس چیزی از مدارس مرکز استان_رشت عقب نیستیم.
✅شهرستان رودبار109 مدرسه دارای دانش اموز دارد که مشغول به تحصیل هستند،ما برای این رقم مدرسه در سطح شهرستان فقط 30 نیروی خدماتی داریم.
✅مدیران مدارس ما با کمترین درامد ها وهزینه ها مدارس ما را دارند مدیریت می کنند،مدیران ما واقعا خیر هستند.
✅اکثر معلمان شهرستان ما جوان هستند.
✅همه ادارات ونهادها باید در راستای پیشرف اموزشی وتربیتی بااموزش وپرورش همکاری کنند.

✅رودبار تنها مرکز شهرستانی بود که دارای مدارس چند پایه بود که ما این امر را نیز ساماندهی کردیم.
✅ما در راستای سرویس های مدارس هیچ مشکلی نداریم،فقط به دلیل کمبود دانش اموز تعداد سرویس ها رو کم کردیم.
✅ما در شهرستان رودبار 31 مدرسه روستایی و79 مدرسه شهری داریم که در این راستا 17 مدرسه غیر فعال ومخروبه داشتیم که بعضی از انها را بازسازی کردیم وبعضی دیگر را نیز به بخش خصوصی اجاره دادیم.
✅شهرستان رودبار طبق امار اداره اموزش وپرورش 12 هزار دانش اموز دارد که 5 هزار ان را دانش اموز پسر و7 هزار ان را دانش اموزان دختر تشکیل می دهند.
✅دانش اموزانی که در کلاسهای کنکور شرکت می کنند از حمایت اداره اموزش وپروش برخوردار می شوند 30 درصد هزینه پای خود دانش اموز می باشد و70 درصد ان پای اداره اموزش وپرورش است.
✅اداره اموزش وپرورش از سال 58 تا به امروز به اداره کل تامین اجتماعی 202 میلیون تومان بدهکار بود که با با همت نماینده وفرماندارشهرستان رودبار فقط با پرداخت 70 میلیون تومان بدهی اموزش وپرورش را تسویه کردیم.
✅ما اولین اداره ایی بودیم که در سطح استان وحتی کشور برای حمایت از کالای ایرانی نمایشگاه برگزار کردیم که خوشبختانه از استقبال خوبی هم برخوردارشد.
✅سالن ورزشی 22 بهمن شهر منجیل با 300 میلیون اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
💥در دیداری که با وزیر آموزش پرورش به همت و همراهی دکتر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار داشتم،قولهای همکاری و مساعدت خوبی را از وزیر گرفتیم که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند
✅کمک مالی نقدی به مبلغ ۲۰۰میلیون تومان
✅با کمک مالی که تخصیص خواهد یافت ۳۰ کلاس درس یکی از مدارس شهرستان را تبدیل به سویئت برای کسل درآمد، اسکان و رفاه گردشگران علی الخصوص فرهنگیان
✅با درخواست دکتر جمالی قول خرید وسیله نقلیه برای ادره رودبار
✅تجهیز مدارس فنی و حرفه ای
✅تمهیدات لازم جهت افزایش قبولی کنکوری ها

✅علی عطایی رئیس اداره اموزش وپرورش در پایان نشست خبری از زحمات بخشهای خصوصی ودولتی ،به ویژه نماینده ،فرماندار ومدیر کل اداره اموزش وپرورش استان که این اداره را در تحقق اهدافش در سطح شهرستان حمایت وپشتیبانی کردند، تقدیر وتشکر کرد.

✍رحمانی پور(درفک خبر)

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار