جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان خبر داد؛

در شهرهای قرمز رشت و رودبار ، جریمه برای تردد خودروهای غیربومی یک میلیون تومان است و برای روز بعد هم تکرار می شود. 

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 21 نوامبر 2020 | 06:08 ق.ظ
در شهرهای قرمز رشت و رودبار ، جریمه برای تردد خودروهای غیربومی یک میلیون تومان است و برای روز بعد هم تکرار می شود.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر  جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان امروز گفت: 2 شهرستان رشت و رودبار قرمز ، 4 شهر نارنجی و 10 شهر زرد هستند . محمود قاسم نژاد با اشاره به اینکه گروه های شغلی 1 و 2 در شهرهای زرد می توانند به فعالیت خود ادامه دهند […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر  جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان امروز گفت: 2 شهرستان رشت و رودبار قرمز ، 4 شهر نارنجی و 10 شهر زرد هستند .
محمود قاسم نژاد با اشاره به اینکه گروه های شغلی 1 و 2 در شهرهای زرد می توانند به فعالیت خود ادامه دهند گفت : گروه های شغلی 3 و 4 در شهرهای نارنجی و قرمز نمی توانند فعالیت کنند.
وی گفت: همچنین براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، در شهرهای زرد و نارنجی تردد خودروها با پلاک غیر بومی در ساعاتی که مشخص شده ، ممنوع است و اگر دوربین های پلیس راهور پلاک های غیر بومی را در این شهرها مشاهده کنند ، صاحبان این خودروها جریمه می شوند.
وی افزود : در شهرهای نارنجی جریمه 500 هزار تومان است و برای روز بعد هم تکرار می شود و در شهرهای قرمز رشت و رودبار ، جریمه برای تردد خودروهای غیربومی یک میلیون تومان است و برای روز بعد هم تکرار می شود.
جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان گفت: همچنین در شهرهای قرمز یک دوم تا یک سوم کارکنان ادارات بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در محل کارشان حاضر می شوند.
محمود قاسم نژاد تصریح کرد : بخشی از کارکنان ادارات نیز که باید در شیفت های مختلف حضور داشته باشند و یا از شهرهای زرد و نارنجی به شهرهای قرمز تردد کنند ، می توانند از طریق فرمانداری محل سکونت شان ، با ارائه مستندات و در اختیار گذاشتن اطلاعات خودرو یشان مجوز تردد بگیرند.
جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان همچنین از تعطیلی 2 هفته ای مدارس گیلان از امروز خبر داد .
محمود قاسم نژاد گفت: ممنوعیت تردد وسایل نقلیه که قرار بود بین ساعات ۲۱ تا 4 صبح در شهرهای قرمز اعمال شود تا اطلاع بعدی لغو شده و مردم برای تردد با خودروهایشان در این ساعات مشکلی نخواهند داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار