براساس ارزیابی شش ماه نخست سال؛

گیلان، سومین استان کشور برتر در حوزه اشتغال زایی مددجویان معرفی شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 17 نوامبر 2020 | 08:13 ق.ظ
گیلان، سومین استان کشور برتر در حوزه اشتغال زایی مددجویان معرفی شد مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، گفت: در ارزیابی شش ماهه اول سال جاری، این استان در حوزه اشتغال‎زایی مددجویان این نهاد، رتبه سوم را بین استان های کشور به خود اختصاص داده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عباس اهرابی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با بیان این […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، گفت: در ارزیابی شش ماهه اول سال جاری، این استان در حوزه اشتغال‎زایی مددجویان این نهاد، رتبه سوم را بین استان های کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عباس اهرابی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با بیان این خبر، افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۶۱۹ شغل با پرداخت اعتباری بالغ بر هزار و ۶۸ میلیارد ریال ایجاد شد که از این تعداد ۷۲۴ فرصت شغلی از طریق کاریابی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل ابلاغی تا پایان سال‌جاری، ۷۳۶۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت این نهاد با اعتباری بالغ بر دو هزار و هشتاد میلیارد ریال از محل صندوق امداد ولایت، تبصره ۱۶ بانکی و اشتغال روستایی فراهم می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، اضافه کرد: طرح های کشاورزی، دامداری، خدماتی، صنایع دستی از جمله طرح های اشتغال‌زا در سال جاری در استان گیلان می باشد.

اهرابی، با بیان اینکه بسیاری از مددجویان کمیته امداد گیلان، استعداد و توانایی کار دارند، اما شرایط و سرمایه کافی برای ایجاد شغل ندارند، تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان و زمینه سازی برای ورود این افراد به عرصه کار و تولید و نیز ایجاد اشتغال پایدار همواره جزء برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این نهاد است و بر این اساس کمیته امداد با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، آن‌ها را در مسیر خودکفایی قرار می‌دهد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار