مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

مهلت ثبت نام وام ضروری۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری تا پایان هفته

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 نوامبر 2020 | 06:28 ق.ظ
مهلت ثبت نام وام ضروری۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری تا پایان هفته به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان گفت: مهلت ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سال ۱۳۹۹) که از اول آبان ماه شروع شده بود تا پایان هفته به اتمام می رسد و تمدید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان گفت: مهلت ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سال ۱۳۹۹) که از اول آبان ماه شروع شده بود تا پایان هفته به اتمام می رسد و تمدید نمی شود.

محمود مرتضایی فرد  اظهار کرد: مبلغ وام ضروری ۱۰ میلیون تومان است و همانند دوره های گذشته این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و اقساط ۳۶ ماهه ارائه می شود.

وی افزود: بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به شرایط عنوان شده در سایت می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir اقدام به ثبت نام کنند. در واقع نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مرتضایی فرد درباره زمان پرداخت وام دوره جدید گفت: زمان پرداخت، پس از اتمام ثبت نام اینترنتی اعلام می شود. پرداخت وام ضروری واجدان شرایط به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل صورت می گیرد و وام ضروری واجدان شرایط دارای امتیازهای اول به ترتیب در ماه های ابتدایی پرداخت خواهد شد.

اوبا بیان اینکه بازنشستگانی که در مراحل اول و دوم سال ۹۸ (مهر سال ۹۸ تا مهر سال ۹۹) از وام ضروری هفت یا ۱۰ میلیون تومانی استفاده کرده باشند، حتی در صورت ثبت نام نیز در این مرحله به آن ها وام تعلق نخواهد گرفت، تاکید کرد: ثبت نام در سامانه اینترنتی، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: پس از اتمام مهلت ثبت نام یک ماهه، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات رفاهی، میزان حقوق و غیره بررسی، اولویت بندی و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدان شرایط» تعیین و اسامی آنان در سامانه اعلام می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار