رئیس پلیس راه گیلان:

آزادراه رشت قزوین محور پرخطر قرمز می باشد!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 14 نوامبر 2020 | 18:42 ب.ظ
آزادراه رشت قزوین محور پرخطر قرمز می باشد! سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان گفت: ۲۷ جاده پرتصادف در گیلان شناسایی شده است که بر اساس آمار، ۴ مسیر آزادراه رشت-قزوین، فومن-سراوان، تالش-آستارا و رشت-لنگرود به دلیل تصادفات زیاد به عنوان «محورهای قرمز» شناخته شده‌اند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ جاور صفاری با اشاره به اینکه امسال ۲۴۸ نفر […]

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان گفت: ۲۷ جاده پرتصادف در گیلان شناسایی شده است که بر اساس آمار، ۴ مسیر آزادراه رشت-قزوین، فومن-سراوان، تالش-آستارا و رشت-لنگرود به دلیل تصادفات زیاد به عنوان «محورهای قرمز» شناخته شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ جاور صفاری با اشاره به اینکه امسال ۲۴۸ نفر در جاده‌های استان جان باختند افزود: به دلیل ورود تعداد زیاد خودروی مسافران به گیلان در فصل‌های مختلف و مشکلات زیرساختی برخی جاده‌های استان، این مسیرها ظرفیت تردد این حجم از خودروهای مسافران را ندارد و این موضوع سبب وقوع تصادفات زیاد در این مسیرها می‌شود.

وی به متصل نشدن مسیر منجیل-رودبار به آزادراه به عنوان یکی از دلایل حجم بالای ترافیک در این مسیر اشاره کرد و گفت: در بخش‌هایی از مسیر فومن به سراوان هم هنوز گاردریل جداسازی بین مسیر رفت و برگشت نصب نشده و برخی نقاط این جاده، شانه خاکی ندارد که حادثه آفرین است.

رئیس پلیس راه گیلان از گنجایش کم مسیر پل سراوان تا امام زاده هاشم خبر داد و گفت: در باند شمال به جنوب در مسیر برگشت از رشت، باید یک باند اضافه شود تا خوروها به سهولت تردد کنند.

سرهنگ جاور صفاری همچنین از نبود گاردریل جداساز در بخش‌های از جاده تالش-آستارا خبر داد و افزود: برخی از جداسازهای این مسیر بر اثر تصادفات و یا شرایط آب و هوایی تخریب شده است که باید ترمیم شود.

وی به کمبود روشنایی مسیر رشت-لنگرود و درنتیجه افزایش تصادف با عابران پیاده در این مسیر اشاره کرد و گفت: وجود فرعی‌های فراوان و ورود پرسرعت خودروها به جاده اصلی یکی از علل تصادفات زیاد در این مسیر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار