مدیرعامل مجتمع چوکا:

تلاش برای ارتقای کیفیت مستمر محصولات درشرکت صنایع چوب و کاغذ ایران یک اصل در راستای پایبندی به مشتری مداری است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 10 نوامبر 2020 | 08:30 ق.ظ
تلاش برای ارتقای کیفیت مستمر محصولات درشرکت صنایع چوب و کاغذ ایران یک اصل در راستای پایبندی به مشتری مداری است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا از آنجایی که اصل مشتری مداری در شرکت چوکا از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بر همین اساس، واحد کنترل و تضمین کیفیت در راستای اهداف و استراتژی های کارخانه راه اندازی شده است. مهندس ایرج زمانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا از آنجایی که اصل مشتری مداری در شرکت چوکا از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بر همین اساس، واحد کنترل و تضمین کیفیت در راستای اهداف و استراتژی های کارخانه راه اندازی شده است.

مهندس ایرج زمانی فرد مدیرعامل مجتمع چوکا در این رابطه گفت:

تلاش برای ارتقای کیفیت مستمر محصولات در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران، یک اصل در راستای پایبندی به مشتری مداری است و از این رو افرادی که در بخش واحد کنترل کیفیت و تست و پایش کیفی محصول مشغول به فعالیت هستند با توجه به اصل مشتری مداری، تلاش می کنند محصولاتی استاندارد و با کیفیت را به دست مشتریان برسانند.

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل چوکا با اشاره به این مطلب که كيفيت‌ زماني‌ قابل‌ دستيابي‌ است‌ كه‌ فرآيندها و فعاليت هاي‌ یک سازمان‌ به‌ طور مستمر با نيازها و انتظارات‌ بازار تطبیق یافته و به‌ اجرا درآيد، افزود:
مواد اولیه مناسب ، تکنولوژی تولید ، نیروی انسانی ماهر ، ماشین آلات استاندارد، کنترل مداوم و تعهد مدیران از عوامل موثر درکیفیت کاغذ تولیدی می باشند و امروزه مشتریان کیفیت را تحسین نمی کنند بلکه آنرا حق مسلم خود دانسته و آن را ملاک انتخاب کالا در بازار می دانند و در همین ارتباط واحد کنترل و تضمین کیفیت چوکا همسو با واحد تولید، از ابتدایی ترین مرحله یعنی خرید مواد اولیه تا نهایی ترین مرحله (ارائه محصول به مشتریان) حضور فعال دارد.

ایشان همچنین با اشاره به فعالیت واحد کنترل و تضمین کیفیت در چوکا گفت:

واحد کنترل و تضمین کیفیت چوکا، مسئول كنترل مواد اوليه، کنترل کالا در حين توليد و نهایتاً کنترل محصولات كارخانه مي‌باشد و اين قسمت همچنين مسئول بررسي و نظارت بر رفع اشكالات در مراحل مختلف توليد، کاهش هزینه ها، جمع‌آوري سوابق اطلاعاتی و ثبت آمار مواد مصرفي، مواد توليد شده و میزان ضايعات، بررسي پيشنهادات و شكايات احتمالی مصرف كنندگان محصولات تولیدی شرکت چوکا مي‌باشد.

مهندس ایرج زمانی فرد با بیان این مطلب که چوکا همواره بدنبال حفظ و حمایت از محیط زیست بوده گفت:
آزمايشگاه مركزي شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) نیز وظيفه تهيه محلول‌هاي استاندارد، پخت تحقيقاتي و آناليز مواد اوليه، تست فاضلاب‌هاي صنعتي و تحقيقات آب‌هاي صنعتي را به عهده دارد و از این رو در چرخه حفظ و حمایت از محیط زیست تاثیرگذار بوده و همواره این شرکت را می بایست بعنوان یکی از شرکت های فعال در صنعت سبز معرفی نمود.

مدیرعامل مجتمع چوکا در مورد اقدامات صورت گرفته مبنی بر بالابردن کیفیت محصول تولیدی در این شرکت خاطرنشان کرد:
شرکت چوکا جهت بالا بردن کیفیت کاغذ تولیدی و افزایش رضایتمندی مشتریان، از حضور کارشناس خارجی ( شرکتJASCH INDUSTRIES LTD ) و کارشناسان داخلی (شرکت فیرمکو، شرکت تکین کو و ..) و مشاوران با سابقه در صنعت کاغذ و ماشین آلات و تکنولوژی فنی و افزایش دانش فنی کارشناسان شرکت بهره جسته و آموزش مستمر کارکنان خود در این حوزه را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است .

ایشان در پایان معروض داشتند: با توجه به حضور پرسنل فنی متخصص و متعهد در شرکت چوکا، این شرکت آمادگی دارد تجارب و دانش فنی خود را در اختیار دیگر شرکت های فعال در صنعت کاغذ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و… قرار دهد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار