طی حکمی از سوی فرماندار رودبار؛

رمضانی شیرکوهی بعنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار منصوب شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 8 نوامبر 2020 | 09:10 ق.ظ
رمضانی شیرکوهی بعنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار منصوب شد مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار با تقدیر از رئیس پیشین این اداره با حضور هوشنگ عباسقلی زاده، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مراسم معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودبار و تقدیر از محمد فکور کودهی، رئیس […]

مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار با تقدیر از رئیس پیشین این اداره با حضور هوشنگ عباسقلی زاده، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مراسم معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودبار و تقدیر از محمد فکور کودهی، رئیس پیشین این اداره دیروز شنبه (۱۷آبان) با حضور هوشنگ عباسقلی زاده، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودبار؛ زهرا بدن آرا، معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری ها؛ مجتبی رمضانی شیرکوهی، معاون اداری و مالی اداره این اداره کل در فرمانداری رودبار برگزار شد.
فرماندار شهرستان رودبار در این مراسم ضمن تقدیر از محمد فکور کودهی، رئیس پیشین اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودبار، با اعطای حکمی از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، مجتبی رمضانی شیرکوهی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید این شهرستان منصوب و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در حکم مجتبی رمضانی شیرکوهی آمده است؛
برادر ارجمند جناب آقای مجتبی رمضانی
سلام علیکم
با استعانت از درگاه خداوند متعال و با عنایت به خدمات خالصانه و صادقانه و تجارب ارزنده شما و به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودبار» منصوب می‌نمایم. بدون شک فراهم‌سازی مقدمات و شرایط رشد هرچه بیشتر شاخص‌های مطالعه در آن شهرستان با همکاری، هم افزایی با مسئولین ستادی و مسئولین محترم آن شهرستان و پیگیری امور مربوط به کتابخانه‌های عمومی، کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی در این حوزه نسبت به آن اهتمام و تلاش نمایید. توفیق روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

گفتنی است محمد فکور کودهی پیش از این به مدت ۵ سال مسئولیت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودبار را عهده دار بود. شهرستان رودبار هم اکنون دارای۸ باب کتابخانه عمومی با ۳هزارو ۶۲۷ نفر عضو فعال بوده و رتبه اول استان از نظر سرانه فضای مطالعه گیلان را دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار