یادداشت مشترک؛

براگور تنها نیست…!

عبدالله بشارتی و فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 24 اکتبر 2020 | 19:41 ب.ظ
براگور تنها نیست…! برگزاری کلاس مجازی در کنار جاده ها تنها اختصاص به روستاهای منطقه بلوکات ندارد !!! درفک خبر/ مشکل اینترنت دانش‌آموزان شهرستان رودبار علاوه بر دهستان بلوکات که در فضای مجازی آمده بود و شخص وزیر دستور پیگیری موضوع را به مدیرکل ارتباطات گیلان داده بود، در روستاهای دیگر بخش رحمت آباد و بلوکات وجود دارد، […]

برگزاری کلاس مجازی در کنار جاده ها تنها اختصاص به روستاهای منطقه بلوکات ندارد !!!

درفک خبر/ مشکل اینترنت دانش‌آموزان شهرستان رودبار علاوه بر دهستان بلوکات که در فضای مجازی آمده بود و شخص وزیر دستور پیگیری موضوع را به مدیرکل ارتباطات گیلان داده بود، در روستاهای دیگر بخش رحمت آباد و بلوکات وجود دارد، آنان با گوشی هوشمندی که در اختیار دارند باید علاوه بر لب جاده ها، حتی به جاهای دیگر ( خارج از روستا ) بروند تا در آنجا که اینترنت قابل دسترسی می باشد، از آموزش مجازی استفاده کنند.

جدای از بحث خروج از روستا، ارتفاع گرفتن از سطح زمین، متوسل شدن به ستون و پنجره های منازل و توفیق اجباری شدن در منزل اقوام نیز از راهکارهای دسترسی به اینترنت پر سرعت در برخی مناطق شهرستان رودبار شده است.

گویا روستای براگور تنها گوشه ای از محرومیت ها، کمبود ها و کم لطفی های مسئولین استانی و کشوری به شهرستان رودبار است. براگور تنها نیست؛ نشانه رودبار است

چندی پیش مطلع شدیم که نسل جدید اینترنت به کره ماه رسیده است! اما سیاهرود، رشته رود ،حلیمه جان، روناسکبن، بالابراگور ، کلورز، برارود، عمارلو و… روی زمین و در عصر الکترونیک، از امکانات عصر خویش بی بهره اند.

کودکان و نوجوان بیشتر به اینترنت نیازمند اند یا فضا نوردان؟!

برخی خانواده های نیز برای رهایی از مشکلات اینترنت، منازل خود را به فروش گذاشته و شهر های پیشرفت را به روستاهای محروم ترجیح دادند. و زمین های روستایی نیز نصیب ویلا نشینانی شده که برای تعطیلات آخر هفته، مناطق محروم را انتخاب می کنند!

متاسفانه خبرنگاران هم باید از بعضی روستاها خارج شوند تا بتوانند اخبار شهرستان رودبار را مخابره نمایند. البته سالها ست پیگیر این موضوع بوده ایم ولی متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است، و تمام قول های داده شده هم آبکی در آمده است.

عبدالله بشارتی، خبرنگار روزنامه جمهور اسلامی ایران

فرزانه احمدی، خبرنگار نشریه الکترونیکی درفک خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار