سرپرست شهرداری رشت در دیدار با فرماندهی انتظامی استان گیلان تأکید کرد:

همدلی و هماهنگی بین دستگاه ها موجب افزایش انضباط اجتماعی و امنیت در جامعه می شود.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 23 اکتبر 2020 | 04:49 ق.ظ
همدلی و هماهنگی بین دستگاه ها موجب افزایش انضباط اجتماعی و امنیت در جامعه می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛به مناسبت هفته نیروی انتظامی، سرپرست شهرداری رشت، رئیس شورای اسلامی رشت، جمعی از اعضای شورا و مدیران شهرداری رشت با فرمانده نیروی انتظامی گیلان دیدار و گفت و گو کردند. سرپرست شهرداری رشت: بیش از ۷۰ پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است/ تلاش های شهرداری در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛به مناسبت هفته نیروی انتظامی، سرپرست شهرداری رشت، رئیس شورای اسلامی رشت، جمعی از اعضای شورا و مدیران شهرداری رشت با فرمانده نیروی انتظامی گیلان دیدار و گفت و گو کردند.

سرپرست شهرداری رشت: بیش از ۷۰ پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است/ تلاش های شهرداری در کاهش گره های ترافیکی و بازگشایی معابر

 

مهندس عطایی سرپرست شهرداری رشت ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از همراهی نیروی انتظامی با مجموعه مدیریت شهری تشکر و قدردانی کرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت همدلی و همگرایی بین دستگاهی بیان داشت: همدلی و هماهنگی بین دستگاه ها موجب افزایش انضباط اجتماعی و امنیت در جامعه می شود.

 

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه تلاش کردیم دوران سرپرستی دورانی گذار تلقی نشود مطرح کرد: تلاش کردیم فعالیت ها با جدیت بیشتر در دوران سرپرستی دنبال شود و این دوران را به دوران شکوفایی تبدیل کنیم.

 

مهندس عطایی با اشاره به اولویت شهرداری در تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: بیش از ۷۰ پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است.

 

سرپرست شهرداری رشت به ضرورت مدیریت یکپارچه شهری تاکید کرد و افزود: گسست بین نهادی و تفکر جزیره ای موجب عقب ماندگی می شود.

 

وی همچنین از تجهیز و جانمایی ۱۱۰ دستگاه دوربین برای کنترل و نظارت ترافیک خبر داد و گفت: قرارداد لازم با بخش خصوصی و پیمانکار مربوطه منعقد شده است.

 

مهندس عطایی با اشاره به تلاش های شهرداری در کاهش گره های ترافیکی عنوان کرد: بخشی از اعتبارات و بودجه شهرداری برای بازگشایی معابر تخصیص یافته است.

 

رئیس شورای اسلامی رشت: استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی در اداره اجراییات شهرداری برای پیشگیری از تخلفات ساختمانی

 

دکتر رمضانپور  رئیس شورای اسلامی رشت در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از ایثارگری ها و همراهی های مجموعه نیروی انتظامی قدردانی کرد.

 

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه آرامشی در شهر برقرار است گفت: تمایل قلبی به تعویض شهردار نداشتیم ولی شرایطی پیش آمد ناگزیر شدیم شهردار را تغییر دهیم و مهندس عطایی سرپرست شهرداری رشت نیز در این مدت کوتاه خلاء شهردار را پرکرده است.

 

وی با اشاره به انتخاب سید محمد احمدی به عنوان شهردار رشت بیان کرد: آقای احمدی سوابق اجرایی خوبی دارد و ساختار شهرداری را به خوبی می شناسد.

 

رئیس شورای اسلامی رشت به ضرورت همراهی و همکاری سایر دستگاه ها با شهرداری رشت تاکید کرد و یادآور شد: گاها عدم همراهی و هماهنگی برخی دستگاه ها با مجموعه شهرداری باعث عقب ماندگی کارها می شود.

 

دکتر رمضانپور به ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: می توان از ظرفیت نیروی انتظامی در اداره اجراییات شهرداری برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی بهره برد.

 

رئیس شورای اسلامی رشت در ادامه برای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجازپیشنهاد داد: می توان کمیته ای برای صدور پروانه برای زمین های نسقی تشکیل داد که ساخت و ساز براساس اصول شهرسازی صورت گیرد و شهرداری دبیری این کمیته را برعهده گیرد.

فرمانده انتظامی گیلان: امنیت ایران در دنیا مثال زدنی است

سردار ملکی فرمانده نیروی انتظامی در این جلسه اظهار کرد: خون شهدا کشور را بیمه کرده و امروز امنیت کشور ما در دنیا مثال زدنی است.

 

وی مردم گیلان را مردمی آرام و مطالبه گر یاد کرد و افزود: استان گیلان هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده و روحیه شهادت و ایثار در رگ های مردم گیلان جاری است.

 

فرمانده  انتظامی گیلان در ادامه از آمادگی نیروی انتظامی برای مشارکت با مجموعه شهرداری رشت در مبحث پلیس ساختمان و آسیب های اجتماعی خبر داد.

 

سید امیرحسین علوی، فاطمه شیرزاد،محمد حسن عاقل منش و دکتر بهراد ذاکری از اعضای محترم شورای اسلامی رشت نیز در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی قدردانی کردند.

 

در ادامه نیز با اهدای لوح و هدایایی از فرمانده نیروی انتظامی گیلان با حضور سرپرست شهرداری رشت،رئیس و اعضای شورای حاضر  قدردانی به عمل آمد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار