همه مجوز های تورهای گردشگری گیلان تا اطلاع بعدی لغو و تورگردانی غیرمجاز است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اکتبر 2020 | 15:49 ب.ظ
همه مجوز های تورهای گردشگری گیلان تا اطلاع بعدی لغو و تورگردانی غیرمجاز است درفک خبر/ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: همه مجوز های تورهای گردشگری استان بدلیل بحران کرونا تا اطلاع بعدی لغو و تا آن زمان تورگردانی غیرمجاز است. حمیدرضا آذرپور اظهار داشت: تصمیم یاد شده بدلیل وضعیت بحرانی کرونا اتخاذ شده است و با افراد و گروه هایی […]

درفک خبر/ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: همه مجوز های تورهای گردشگری استان بدلیل بحران کرونا تا اطلاع بعدی لغو و تا آن زمان تورگردانی غیرمجاز است.

حمیدرضا آذرپور اظهار داشت: تصمیم یاد شده بدلیل وضعیت بحرانی کرونا اتخاذ شده است و با افراد و گروه هایی که بدون توجه به تذکرات ستاد مبارزه با کرونا اقدام به تورگردانی می‌نمایند برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت حساس کرونا در سراسر کشور به منظور پیشگیری از شیوع ویروس  از ورود تورهای گردشگری به استان نیز تا اطلاع ثانوی ممانعت می شود.

آذرپور، ضمن تشکر از نیروی انتظامی که در هفته های گذشته نیز مانع از اجرای تورهای غیرمجاز شدند، از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری درخواست کرد افراد خاطی را به معاونت گردشگری معرفی نمایند.

وی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان استان که با درک شرایط موجود و با وجود زیان های بسیاری  که متحمل شده اند با این اداره کل همکاری می کنند، قدردانی کرد.

استاندار گیلان طی هفته اخیر با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در استان و روند افزایشی مبتلایان و بستری‌شدگان در بیمارستان‌ها ،همه تفرجگاه ها و مراکز تفریحی استان را مسدود اعلام  و به فرمانداران تأکید کرد بر استمرار این تعطیلی ها نظارت کافی داشته باشند.

ارسلان زارع، سفر را یکی از مهمترین عوامل انتقال کرونا خواند و به افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس در استان اشاره و اضافه کرد: بیشتر بیمارستان ها در حال حاضر درگیر ارائه خدمات به بیماران مبتلا هستند و نباید حساسیت ها نسبت به این بیماری کاهش یابد.

نماینده عالی دولت در گیلان متذکر شد: باید همه مردم ضمن استفاده از اقلام مراقبتی به خصوص ماسک و رعایت توصیه های بهداشتی از انجام اقداماتی همچون سفر که موجب شیوع بیشتر ویروس می شود، به شدت پرهیز کنند/

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار