در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی؛

دستور قضایی برای جلوگیری از برداشت غیرقانونی سنگ از بستر سفیدرود صادر شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 اکتبر 2020 | 18:08 ب.ظ
دستور قضایی برای جلوگیری از برداشت غیرقانونی سنگ از بستر سفیدرود صادر شد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستور قضایی برای جلوگیری از برداشت‌های غیرقانونی سنگ از بستر رودخانه سفید رود در رودبار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برداشت غیرقانونی سنگ از بستر رودخانه سپید رود، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستور قضایی برای جلوگیری از برداشت‌های غیرقانونی سنگ از بستر رودخانه سفید رود در رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برداشت غیرقانونی سنگ از بستر رودخانه سپید رود، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در گفت‌وگو با میزان گفت: دستور قضایی برای جلوگیری از این اقدام بلافاصله صادر شد.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه جهت برداشت غیرکارشناسی مجوز‌هایی مبنی بر برداشت از بستر رودخانه‌ها صادر می‌شود که ملاحظات زیست محیطی در نظرگرفته نمی‌شود.

دادستان مرکز استان گیلان خاطرنشان کرد: برداشت از بستر رودخانه‌ها بعنوان معدن حتی با مجوز ممنوع هست، چون با توجه به قانون اخیرالتصویب حفاظت از خاک مصوب ۹۸ که وارد برقانون معادن هست رودخانه‌ها را جز مناطق چهارگانه حفاظت شده آورده است لذا ملاحظات زیست محیطی باید رعایت شود و صرفا برداشت از بستر رودخانه‌ها برای بهسازی رودخانه صورت می‌گیرد نه اینکه از رودخانه خارج شود و این اقدام نتیجه‌ای جز تخریب پل‌ها و منازل مردم در مواقع سیل ندارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار