دلخوش ، نماینده صومعه سرا؛

مجلس هر دوره جلوتر می رود ضعیف تر می شود

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 16 اکتبر 2020 | 20:45 ب.ظ
مجلس هر دوره جلوتر می رود ضعیف تر می شود رسانه ها و بسیج رسانه، مجمع نمایندگان را به چالش بکشد./شعاراقتصادی ١۶ ساله رهبری را اجرا نکردیم./وضعیت فعلی کشور نامناسب و سه قوه به نوعی در حال روزگذرانی هستند/شعاراقتصادی ١۶ ساله رهبری را اجرا نکردیم. درفک خبر/ سید کاظم دلخوش اباتری در دیدار با اعضای بسیج رسانه شهرستان صومعه سرا که با حضور رئیس سازمان […]

رسانه ها و بسیج رسانه، مجمع نمایندگان را به چالش بکشد./شعاراقتصادی ١۶ ساله رهبری را اجرا نکردیم./وضعیت فعلی کشور نامناسب و سه قوه به نوعی در حال روزگذرانی هستند/شعاراقتصادی ١۶ ساله رهبری را اجرا نکردیم.

درفک خبر/ سید کاظم دلخوش اباتری در دیدار با اعضای بسیج رسانه شهرستان صومعه سرا که با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: براساس دستور مقام معظم رهبری در سند چشم انداز بیست ساله کشور می بایست وابستگی بودجه به نفت به صفر برسد که تاکنون تحقق پیدا نکرده است.

وی افزود: وابستگی اقتصاد کشور به نفت، مالیات و عوارض مشکلاتی را در بودجه‌بندی بوجود آورده است.

دلخوش اضافه کرد: عمده دلایل این وابستگی شدید تحریم و جنگ و مسائل دیگر است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در ادامه با اعلام اینکه بسیج رسانه طی یک فراخوان ملی با دعوت از صاحب نظران اقتصادی، مسائل کلان کشور را دنبال کند گفت: از مسولان عالی رتبه کشور بخواهند در خصوص موضوعاتی مثل اقتصاد و معیشت که از دغدغه های مهم مردم است پاسخگو باشند.

دلخوش افزود: دراین شرایط نابسامان اقتصادی رسالت رسانه ها و بسیج رسانه بررسی چالش ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

شرایط کشور بصورت روز گذرانی پیش می رود.

دکتر دلخوش با اشاره به اینکه وضعیت فعلی کشور نامناسب و سه قوه به نوعی در حال روزگذرانی هستند خاطر نشان کرد: ضمن احترام به همکاران خودم در مجلس یازدهم اعتقاد دارم این مجلس هنوز جایگاه خود را بدست نیاورده و هر دوره که مجلس جلوتر می رود ضعیف تر می شود که این ضعف ناشی از نوع انتخاب مردم است.

وی ادامه داد: در قوه قضاییه همجنس هنوز ضعف هایی وجود دارد که انتظار می‌رود اصلاحات اساسی در این قوه صورت گیرد.

شعاراقتصادی ١۶ ساله رهبری را اجرا نکردیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اعلام اینکه مقام معظم رهبری ۱۶سال است که با شعار اقتصادی نقشه راه را نشان می دهند اظهار داشت: متاسفانه ما مسئولین به این شعار توجه نکرده و از این نقشه راه اقتصادی به درستی استفاده نکرده‌ایم.

دکتردلخوش استفاده دولت از ظرفیت های معادن به جای وابستگی نفت در شرایط کنونی را یکی از راه‌های برون رفت کشور از وضعیت نابسامان اقتصادی دانست وخاطر نشان کرد: هم اکنون تنها ۳۰ درصد از معادن، آن هم بصورت خام فروشی در حال بهره برداری است.

وی احیای معادن و واگذاری امتیازهای ویژه به سرمایه گذاران را یکی دیگر از راه‌های برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی برشمرد و یادآور شد: تاکنون برای طرح بسیج اشتغال که چهار سال پیش در مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه شده هیچ قدمی برداشته نشده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار