وعده ای که محقق شد:

برگردان و برقراری ارتباط مشترکین تلفن ثابت و اینترنت در مرکز مخابرات روستای چهارمحل

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 اکتبر 2020 | 19:49 ب.ظ
برگردان و برقراری ارتباط مشترکین تلفن ثابت و اینترنت در مرکز مخابرات روستای چهارمحل در راستای بهره مندی و استفاده از سیستم های فیبر نوری ، سوئیچ تلفن ثابت مرکز مخابرات چهارمحل واقع در شهرستان رودبار بهسازی و راه اندازی شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ اسفندیار اعتدادی رئیس مخابرات شهرستان رودبار گفت: با توجه به قدیمی بودن سوئیچ مرکز مخابرات چهارمحل و مشکلات عدیده ای که مشترکین […]

در راستای بهره مندی و استفاده از سیستم های فیبر نوری ، سوئیچ تلفن ثابت مرکز مخابرات چهارمحل واقع در شهرستان رودبار بهسازی و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ اسفندیار اعتدادی رئیس مخابرات شهرستان رودبار گفت: با توجه به قدیمی بودن سوئیچ مرکز مخابرات چهارمحل و مشکلات عدیده ای که مشترکین داشتند ، طرح جایگزینی سوئیچ جدید با سوئیچ قدیم و بروز رسانی تجهیزات ، امکان ایجاد ظرفیت بیشتر و استفاده از سرویسهای جدید مخابراتی بر بستر فیبر نوری مهیا گردید.
وی در ادامه افزود: عملیات برگردان با موفقیت انجام شده و درحال حاضر ارتباط تلفن ثابت و اینترنت در وضعیت مطلوبی قرار گرفته که رضایت مشترکین را به همراه خواهد داشت.

پس از گذشت یک هفته از وعده رئیس اداره مخابرات برای وصل اینترنت و ارتباطات رادیویی، این وعده محقق شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار