دکتر ارسلان سالاری ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

در روزهای گذشته شاهد افزایش آمار و ابتلای گیلانیان به کرونا هستیم.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 اکتبر 2020 | 05:38 ق.ظ
در روزهای گذشته شاهد افزایش آمار و ابتلای گیلانیان به کرونا هستیم.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ارسلان سالاری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۰ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: در روزهای گذشته شاهد افزایش آمار و ابتلای گیلانیان به کرونا هستیم. وی عادی انگاری کرونا، بی توجهی به رعایت دستور العمل های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک […]

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ارسلان سالاری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۰ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: در روزهای گذشته شاهد افزایش آمار و ابتلای گیلانیان به کرونا هستیم.

وی عادی انگاری کرونا، بی توجهی به رعایت دستور العمل های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک و مسافرت‌های غیر ضرور و حضور تجمعات از مهم‌ترین عوامل افزایش آمار ابتلاء به کرونا در استان گیلان عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در گذشته بیش از ۸۰ درصد گیلانیان دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت می‌کردند، ادامه داد: این در حالی است که در حال حاضر میزان مشارکت شهروندان گیلانی در زمینه ارائه دستورالعمل‌های بهداشتی استفاده از ماسک و فاصله‌های اجتماعی به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه ادامه این روند نیز عدم قطعاً استان را با مشکل مواجه می‌کند، افزود: افرادی که از شهرهای دیگر به استان گیلان سفر می‌کند نباید در تجمعات و جمع‌های چند نفره شرکت کنند.

سالاری با اشاره به حساسیت سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، گفت: افراد سالمند و بیماران زمینه‌ای نیز باید بیش از گذشته موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار