این میزان همراهی و همکاری در قطع چرخه انتقال ویروس کافی نیست.

تاریخ انتشار: شنبه 10 اکتبر 2020 | 14:44 ب.ظ
این میزان همراهی و همکاری در قطع چرخه انتقال ویروس کافی نیست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر استاندار گیلان امروز در پنجاه یکمین نشست ستاد مقابله با کرونای گیلان با اشاره به تعطیلی تهران و افزایش ورود مسافران به استان ازمردم خواست برای حفظ سلامتی و خانواده خود و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا همچنان رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند و از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر استاندار گیلان امروز در پنجاه یکمین نشست ستاد مقابله با کرونای گیلان با اشاره به تعطیلی تهران و افزایش ورود مسافران به استان ازمردم خواست برای حفظ سلامتی و خانواده خود و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا همچنان رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

  • ارسلان زارع با قدردانی از تلاش های ستاد مقابله با کرونا و همراهی مردم فهیم گیلان در کنترل این ویروس افزود : این میزان همراهی و همکاری در قطع چرخه انتقال ویروس کافی نیست.
    وی با بیان اینکه در نشست امروز ستاد ملی کرونا بر اساس نتایج پژوهش علمی و تحقیقاتی وزرات بهداشت و درمان ، روند ابتلا به کرونا در کشور رو به افزایش است گفت : این روند نشان می دهد که مردم دستورالعمل های بهداشتی را کمتر رعایت می کنند و گیلان هم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی کمتر از میانگین کشور است.
  • استاندار به مصوبات ستاد ملی کرونا در تهران مبنی بر اعمال جریمه افراد متخلف در سهل انگاری و نزدن ماسک اشاره کرد و از مردم فهیم گیلان خواست : رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مطالبه عمومی بدانند تا ناچار به اعمال قانون جریمه نباشیم.
  • ارسلان زارع اجتناب از سفرهای غیر ضروری و تشدید نظارت های بهداشتی در اماکن عمومی ، واحدهای صنفی و رعایت موارد بهداشتی در دستگاه های اجرایی را مهم دانست و گفت : با افرادی که در رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی با سهل انگاری باعث ایجاد نگرانی مردم شوند برابر قانون برخورد خواهد شد.
  • وی همچنین از رسانه ها به ویژه صدا و سیما هم خواست همچنان رسالت خطیر آموزش و اطلاع رسانی را تا شکست کامل کرونا تداوم بخشند.
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم در این نشست با اشاره به افزایش روزانه ورودی بیماران کرونا به بیمارستان ها به دلیل ورود مسافران گفت :تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های استان بیش از ۳۴۰ نفر است.
  • دکتر ارسلان سالاری در ادامه اعلام کرد : ۳۲ هزار واکسن آنفولانزا برای گروه های هدف اول شامل مادران باردار، بیماران خاص، کادر درمانی و جانبازان اختصاص پیدا کرد.
  • در این جلسه محمد یاری نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست از استاندار گیلان خواست برای رفع مشکلات سیل زده زدگان تالش اقدامات لازم برای سفر وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران خانه ملت انجام شود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار