مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

گیلان، پنجمین استان پرتردد در شش ماه اول سال 99

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 5 اکتبر 2020 | 08:58 ق.ظ
گیلان، پنجمین استان پرتردد در شش ماه اول سال 99 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: گیلان از لحاظ تردد پنجمین استان کشور در فصل های بهار و تابستان امسال بوده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فریبرز مرادی افزود: طبق آمار دریافتی از ۴۲سامانه ترددشمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نیمه نخست امسال […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: گیلان از لحاظ تردد پنجمین استان کشور در فصل های بهار و تابستان امسال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فریبرز مرادی افزود: طبق آمار دریافتی از ۴۲سامانه ترددشمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نیمه نخست امسال هفت میلیون و ۲۶۹ هزار و ۲۹۸ دستگاه خودرو وارد استان شده که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت هفت میلیون و ۲۸۸ هزار و ۶۷۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: در این مدت بیشترین تعداد خودرو ورودی مربوط به آزاد راه قزوین – رشت با ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر به چابکسر با ۲میلون و ۳۸۳ هزار و ۵۶۹ دستگاه خودرو بوده است.

وی  افزود: در همین مدت بیشترین خروجی نیز از استان از طریق محور آزادراه رشت- قزوین با تعداد ۲ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۵۸۴ وسیله نقلیه بوده است.

به گفته مرادی؛ استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی در محورهای مواصلاتی با میانگین ۵۰۵ وسیله نقلیه در ساعت پنجمین استان پر تردد کشور بوده است.

۶ محور اصلی آزادراه لوشان – قزوین، جاده قدیم  لوشان – قزوین، منجیل – طارم، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و خلخال – اسالم محورهای ورودی و خروجی استان هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار