قابل توجه علاقمندان به خدمت در ناجا؛

آزمون استخدامی مقطع افسری محصل مرد در سال تحصيلي جدید برگزار میشود + شرایط

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 29 سپتامبر 2020 | 18:10 ب.ظ
آزمون استخدامی مقطع افسری محصل مرد در سال تحصيلي جدید برگزار میشود + شرایط آگهي استخدام فرماندهي انتظامي گیلان مقطع افسری محصل مرد در سال تحصيلي 1400-1401 فرماندهي انتظامي استان از بين جوانان مؤمن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تكميل كادر افسری محصل در گروه‌هاي آزمایشی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی با مدرك تحصيلي دیپلم و پیش دانشگاهی، دانشجوی می‌پذیرد. به […]

آگهي استخدام فرماندهي انتظامي گیلان مقطع افسری محصل مرد در سال تحصيلي 1400-1401
فرماندهي انتظامي استان از بين جوانان مؤمن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تكميل كادر افسری محصل در گروه‌هاي آزمایشی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی با مدرك تحصيلي دیپلم و پیش دانشگاهی، دانشجوی می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ داوطلبان مي‌توانند برابر برنامه زمانبندي از تاريخ يك مهر ماه 99 تا اول آبان ماه به سايت ثبت نام اينترنتي مركز گزينش و استخدام ناجا به آدرس GOZINESH.POLICE.IR مراجعه و براي ثبت نام اقدام كنند.
گفتني است، مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گیلان همه روزه در ساعات اداري آماده پاسخگويي به داوطلبان گرامي مي‌باشد و داوطلبان براي كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به نشانی: رشت – میدان مصلی – بلوار شهيد مدرس – کوچه شهيد گلي‌پور مراجعه و در صورت ابهام با شماره تلفن‌ 21830062-013 تماس حاصل كنند.
شرایط و ضوابط اختصاصی جذب:
1- حداکثر سن استخدام براي داوطلبان مقطع افسری محصل 19 سال مي‌باشد. تبصره:‌ در صورت داشتن هریک از موارد زیر دو سال به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود:
الف) دارندگان کارت پایان خدمت وظیفه عمومی.
ب)بسیجیان فعال (بالای یک سال عضویت) و پلیس افتخاری.
پ) خانواده جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان و استعداد برتر، دارندگان مقام قهرمانی کشوری و بین‌المللی در رشته‌های ورزشی و علمی و حافظان قرآن کریم.
حداکثر سن داوطلبان مقطع افسری محصل که دارای 3 الویت هستند 25 سال ( متولدین سال 1375 به بالا) می‌باشد.
2- حداقل معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی برای رشته علوم انسانی 14 و سایر رشته‌ها 13 می‌باشد.
3- حداقل ميزان قد داوطلب 170 سانتي‌متر و مقدار وزن متناسب با قد وي است.
4- فارغ‌التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی‌باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار