عطایی سرپرست شهرداری کلانشهر رشت؛

از استاندار محترم گیلان استدعا دارم جلسه مشترک مجمع نمایندگان با حضور شهرداران گیلان برگزار نماید.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 سپتامبر 2020 | 10:28 ق.ظ
از استاندار محترم گیلان استدعا دارم جلسه مشترک مجمع نمایندگان با حضور شهرداران گیلان برگزار نماید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مهندس ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بازدید و با رئیس و کارکان این سازمان دیدار و گفت و گو کرد. مهندس عطایی در این دیدار با اشاره به اینکه دوران سرپرستی نباید به دوران قانون گریزی تعبیر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مهندس ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بازدید و با رئیس و کارکان این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

مهندس عطایی در این دیدار با اشاره به اینکه دوران سرپرستی نباید به دوران قانون گریزی تعبیر شود، اظهار کرد: دوران سرپرستی دوران اثبات توانمندی مدیران و کارکنان شهرداری است.

وی به ضرورت همدلی و اتحاد در مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: باید با جدیت و تلاش به خوبی دوران سرپرستی را پشت سر بگذاریم.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه شهرداری رشت متعلق به خانواده بزرگ ۴ هزار نفره و یک میلیون جمعیت رشت است، مطرح کرد: ما بدهکار مردم هستیم و امید مردم به مجموعه بزرگ شهرداری است بنابراین باید خدمات شایسته به مردم ارائه دهیم.

مهندس عطایی با بیان اینکه شهرداری به تنهایی قادر به حل همه مشکلات شهری نیست اذعان داشت: نیاز است سایر دستگاه های متولی برای حل مشکلات در کنار شهرداری قرار گیرند.

وی با اشاره به ضرورت تحقق مدیریت یکپارچه شهری بیان کرد: بسیاری از مطالبه گری های مردم از شهرداری در حوزه اختیارات شهرداری نیست و مربوط به سایر دستگاه های اجرایی است.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه برخی از مشکلات و بی نظمی های موجود در شهرها از عدم اصلاح قانون شهرداری ها ناشی می شود، گفت: از استاندار محترم گیلان استدعا دارم جلسه مشترک مجمع نمایندگان با حضور شهرداران گیلان برگزار نماید.

مهندس عطایی به نظارت دقیق بر ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی سطح شهر تاکید کرد وخواستار رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل ونقل شهری شد.

سرپرست شهرداری رشت تاکید کرد: وضعیت ۱۰۲ دستگاه اتوبوس شهرداری رشت که سال های گذشته جهت بازسازی به قزوین ارسال شده اند در دوران سرپرستی تعیین تکلیف شود.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف و رسیدگی به قرارداد CNG   شد.

حاج محمد نوری هریس رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در این دیدار با اشاره به اینکه خدمت به مردم سعادت می خواهد اظهار کرد: آقای عطایی از افتخارات شهرداری رشت است و نیت پاک برای خدمت رسانی به مردم دارند.

وی تصریح کرد: ان شالله با همدلی و تلاش فراوان مدیران و کارکنان شهرداری به اولویت های سرپرست شهرداری رشت در این دوران جامعه عمل بپوشانیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت از ارائه گزارش عملکرد گام به گام این سازمان در دوران سرپرستی خبر داد.

نوری هریس تاکید کرد: وضعیت ۱۰۲ اتوبوس شهرداری رشت جهت بازسازی در قزوین، به صورت جدی توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در دوران سرپرستی پیگیری و تعیین تکلیف خواهد شد.

 
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار