معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

تاکنون هیچ دانش آموزی در گیلان به کرونا مبتلا نشده است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 19 سپتامبر 2020 | 09:05 ق.ظ
تاکنون هیچ دانش آموزی در گیلان به کرونا مبتلا نشده است معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: تاکنون دانش آموزی در این استان نداشته ایم که به مدرسه رفته و تست کرونای او مثبت شده باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آبتین حیدرزاده روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در دو هفته گذشته از بازگشایی مدارس تاکنون […]

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: تاکنون دانش آموزی در این استان نداشته ایم که به مدرسه رفته و تست کرونای او مثبت شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آبتین حیدرزاده روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در دو هفته گذشته از بازگشایی مدارس تاکنون هیچ موردی از تست دانش آموزان مثبت نشده است.

وی با بیان اینکه پیگیری و کنترل ما مداوم و گسترده است، اظهار داشت: باید یادمان باشد که کنترل کرونا در دانش آموزان سه عنصر دارد که شامل سیستم بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، نظام آموزش و پرورش و مربیان، مدیران و والدین می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: از این رو تذکر می دهیم چنانچه کودک یا دانش آموزی در هر پایه، علایم کرونا داشت حتما با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته شود.

وی بیان داشت: دانش آموز در این شرایط نباید به مدرسه برود، بعد از آنکه سیستم ما بررسی کرد و تست انجام و منفی شد دانش آموز می تواند به مدرسه برود اگر مثبت شد ما اقدامات لازم را انجام می دهیم.

وی درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان بیان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ بیمار بستری کردیم که نسبت به ۲۴ ساعت ماقبل آن اندکی کمتر شده است.

وی تصریح کرد : طی دو، سه ماه اخیر استان در وضعیت قرمز است اما تلاش شده در این مدت وضعیت شیوع ویروس کرونا در شرایط نسبتا تثبیت شده ای قرار گیرد.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار