مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی در گیلان؛

در گیلان، کمبود گاز مایع نداریم .

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 19 سپتامبر 2020 | 06:51 ق.ظ
در گیلان، کمبود گاز مایع  نداریم . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر علی اصغرعباسی گفت: براساس سهمیه بندی جدید ، به هر خانوار گیلانی در روستاها و شهرهای کوچک که به دلایلی، به گاز دسترسی ندارند، ماهانه 4 سیلندر گاز داده می شود که در صورت نیاز این تعداد افزایش می یابد. وی افزود : از ابتدای امسال تاکنون 35 […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر علی اصغرعباسی گفت: براساس سهمیه بندی جدید ، به هر خانوار گیلانی در روستاها و شهرهای کوچک که به دلایلی، به گاز دسترسی ندارند، ماهانه 4 سیلندر گاز داده می شود که در صورت نیاز این تعداد افزایش می یابد.


وی افزود : از ابتدای امسال تاکنون 35 هزار تن گاز مایع در استان توزیع شده که اگر گلایه ای در این زمینه وجود دارد به بخش نظارت و عاملان توزیع بر می گردد که سازمان صمت باید نظارت دقیق انجام دهد.
معاون بازرسی سازمان صمت گیلان هم در این باره گفت : بازرسان ما  بر عاملان توزیع گاز مایع نظارت دقیق دارند و اگر تخلفی صورت گیرد بازرسان صمت برخورد می کنند.
نقدی افزود : علت کمبود گاز مایع در گیلان به سهمیه بندی کپسول مایع برمیگردد که 4سیلندر گاز مایع کفاف نیازهای خانوارها نیست .
چند ماهیست که مشکل کمبود و گاه نبود گاز مایع ال پی جی در گیلان مشکلاتی را برای 15هزار خانواری که دسترسی به گاز ندارند فراهم کرده و این در حالیست که شرکت پخش فراورردهای نفتی  می گوید امسال 4برابر  سالهای قبل گاز مایع بین خانوارها توزیع شده است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار