سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا؛

حیران نگین گیلان و تا ابد متعلق به گیلان است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 19 سپتامبر 2020 | 04:56 ق.ظ
حیران نگین گیلان و تا ابد متعلق به گیلان است اجازه نخواهیم داد یک وجب از خاک گیلان را به نام اردبیل و دیگر استان ها بزنند سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به نامگذاری جعلی گردنه حیران در کتاب حسابان پایه دوازدهم خاطر نشان کرد: حیران نگین گیلان و تا ابد متعلق به گیلان است و هرگز اجازه نخواهیم داد یک وجب از خاک […]

اجازه نخواهیم داد یک وجب از خاک گیلان را به نام اردبیل و دیگر استان ها بزنند

سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به نامگذاری جعلی گردنه حیران در کتاب حسابان پایه دوازدهم خاطر نشان کرد: حیران نگین گیلان و تا ابد متعلق به گیلان است و هرگز اجازه نخواهیم داد یک وجب از خاک این استان را به نام اردبیل و دیگر استان ها بزنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به نامگذاری جعلی گردنه حیران در کتاب حسابان پایه دوازدهم خاطر نشان کرد: حیران نگین گیلان و تا ابد متعلق به گیلان است و هرگز اجازه نخواهیم داد یک وجب از خاک این استان را به نام اردبیل و دیگر استان ها بزنند.
عضو مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: حساسیت های موجود در خصوص گردنه حیران بر کسی پوشیده نیست و اقدامات صورت گرفته در گذشته و تکرار چنین مسائلی شائبه وجود تحرکاتی هدفمند از سوی جریانی خاص را به همراه دارد.
دلخوش در ادامه بیان داشت: انتظار دارم وزیر آموزش و پرورش پاسخ قانع کننده ای برای این مساله داشته باشند و راهکاری برای جبران اشتباهات صورت گرفته ارائه دهد.
نماینده ادوار هفتم، هشتم، دهم و یازدهم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی همچنین به بدسلیقگی های صورت گرفته در دیگر کتب درسی نیز اشاره داشت و گفت: مجموعه وزارت آموزش و پرورش اشتباهات متعدد و عملکردی پرحاشیه داشته است.
دلخوش در پایان اظهار داشت: دست گذاشتن روی حساسیت های اقشار مختلف جامعه نظیر حذف تصویر دختران از کتاب ریاضی سوم دبستان و یا در نظر گرفتن نام جعلی برای گردنه حیران گیلان حتی اگر غیرعامدانه باشد باید هرچه سریع تر از سوی وزارت آموزش و پرورش جبران شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار